تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
7

۸۴ درصد دانش‌آموزان جنوب غرب خوزستان علیه کرونا واکسینه شدند

  • کد خبر : 9962
  • 22 فروردین 1401 - 11:52
۸۴ درصد دانش‌آموزان جنوب غرب خوزستان علیه کرونا واکسینه شدند
امید جنوب - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۸۴ درصد از گروه های هدف دانش آموزی در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان علیه کرونا واکسینه شدند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایرنا، ساسان قربانی اظهار داشت: ۵۵ هزار و ۸۰۲ نفر دانش آموز در شهرستانهای آبادان، خرمشهر و شادگان باید علیه کرونا واکسینه شوند که تاکنون ۴۶ هزار و ۷۹۶ دانش آموز دُز اول واکسن را دریافت کردند.

وی افزود: از این تعداد ۲۱ هزار و ۷۹۳ دانش آموز در آبادان و ۱۳ هزار و ۷۹۹ دانش آموز در خرمشهر دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به استقبال اندک دانش آموزان شادگانی از واکسن کرونا گفت: ۱۱ هزار و ۴۴ دانش آموز از مجموع ۱۳ هزار و ۹۲۹ دانش آموز واجد شرایط تزریق واکسن در شادگان نوبت اول واکسن را تزریق کردند.

قربانی بیان کرد: همچنین ۱۶ هزار و ۹۷۵ دانش آموز آبادانی و ۱۰ هزار و ۷۵۱ دانش آموز خرمشهری برای تزریق نوبت دوم واکسن اقدام کردند.

وی افزود: هفت هزار و چهار دانش آموز شادگانی نیز دُز دوم واکسن را تزریق کردند این در حالی است که انتظار می رفت بیش از ۱۰ هزار دانش آموز در این شهرستان برای تزریق نوبت دوم واکسن اقدام کرده باشند.

قربانی گفت: توصیه به دانش‌ آموزان همچون دیگر گروه‌ ها این است که پس از دریافت واکسن کرونا عادی‌ انگاری نداشته و همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را رعایت کنند.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان زیرمجموعه خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9962

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.