تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

۶ طرح مخابراتی در خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 8369
  • 17 بهمن 1400 - 10:19
۶ طرح مخابراتی در خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد
امید جنوب - مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به مناسبت دهه فجر 6 طرح کلی مخابراتی با مبلغ ۲هزار و ۸۷۲ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش امید جنوب ، رحیم فلاح زاده در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه تلفن ثابت از ابتدای امسال تا کنون ۹ هزار و ۴۰۸ پورت تلفن ثابت برای مشترکان در استان نصب و راه‌اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به اقدامات در جهت توسعه شبکه ارتباطی ثابت و سیار در استان بیان کرد: همچنین در این مدت ۱۶ هزار و ۳۵۰ پورت به منظور توسعه مشترکان باند پهن دیتای برخط Adsl, Vdsl و Ftth نصب و راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در بخش توسعه شبکه فیبر نوری نیز با حفاری و کابل کشی، ۳۲۰ کیلومتر فیبر نوری در استان نصب شده است تا بر ظرفیت شبکه فیبر نوری در استان افزوده شود.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: به منظور توسعه و گسترش پوشش شبکه ارتباطی همراه ۳۶ سایت جدید همراه اول و ۵۰ تکنولوژی نسل سه و همچنین ۵۷ تکنولوژی نسل چهار از ابتدای امسال تا کنون در نقاط مختلف خوزستان بر اساس برنامه‌ای مدون نصب و راه‌اندازی شده است.

فلاح زاده تصریح کرد: این میزان فعالیت مخابراتی و ارتباطی با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۸۷۲ میلیارد ریال در سطح خوزستان انجام شده است که در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8369

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.