تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
6

۵۷ درصد خوزستانی ها هنوز دُز سوم واکسن کرونا را تزریق نکرده اند

  • کد خبر : 9352
  • 22 اسفند 1400 - 9:29
۵۷ درصد خوزستانی ها هنوز دُز سوم واکسن کرونا را تزریق نکرده اند
امید جنوب - سخنگوی ستاد کرونا خوزستان گفت: هنوز ۱۵ درصد جمعیت هدف استان خوزستان اقدام به تزریق واکسن نکرده اند همچنین ۱۳ درصد تاخیر در نوبت دوم و ۵۷ درصد تاخیر در نوبت سوم دارند.

 به گزارش امید جنوب ، دکتر سیدمحمد علوی بامداد یکشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته چهار هزار و ۹۸ نفر به مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان های خوزستان مراجعه کردند که این میزان نسبت به روز گذشته ۴۲۶ مورد کمتر شده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: در همین بازه زمانی ۱۹ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری شدند که نسبت به روز قبل ۲۰ نفر کمتر شده است. 

شناسایی ۲۰۰ بیمار جدید کرونایی طی یک روز در خوزستان

وی از شناسایی ۲۰۰ بیمار جدید کرونایی در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: این میزان نسبت به روز قبل از آن ۱۲۱ نفر کمتر شده است.  

علوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰ نفر در خوستان به دلیل ابتلا به کرونا جان باختند که این میزان نسبت به روز قبل یک نفر بیشتر شده است.

بهبودی بیش از ۵۷۶ هزار بیمار کرونایی در خوزستان

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون ۵۹۶ هزار و ۱۵۲ بیمار کرونایی در استان شناسایی شده است همچنین تعداد کل بهبود یافتگان ۵۷۶ هزار و ۵۱ نفر بوده که میزان بهبودی استان ۹۷ درصد است.

وی افزود: روند واکسیناسیون با سیر کند و آهسته ای در استان خوزستان در حال انجام بوده و قدری از متوسط کشوری پایین تر است در حالی که پوشش واکسیناسیون برخی از استان های همجوار  تا حدود ۹۲ درصد افزایش یافته است.

علوی از مروم خوزستان خواست امر واکسیناسیون را جدی گرفته و ضمن ترغیب بستگان شان، به تکمیل واکسیناسیون ،خود نیز اقدام کنند.

در حال حاضر یک شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، هفت  شهرستان نارنجی، ۱۸ شهرستان زرد و یک شهرستان آبی کرونایی هستند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9352

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.