تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
65
استاندار خوزستان خبر داد؛

۳ پروژه پتروپالایش در بهبهان و آغاجاری ساخته می شود

  • کد خبر : 1096
  • 16 مرداد 1400 - 11:22
۳ پروژه پتروپالایش در بهبهان و آغاجاری ساخته می شود
امید جنوب - استاندار خوزستان با اعلام اینکه مراحل اجرایی برای ساخت 3 پروژه پتروپالایش در آغاجاری، زیدون و ابوفارس بهبهان در حال انجام است گفت: امیدواریم با طی شدن این مراحل در دو تا سه هفته آینده مراسم کلنگ زنی این پروژه ها که هر یک ظرفیت اشتغال زایی برای 800 نفر به صورت مستقیم را داشته و تحول بسیار خوبی برای این دوشهرستان ایجاد میکنند برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، نشست قرارگاه محرومیت زدایی ویژه شهرستان‌های بهبهان و آغاجاری روز جمعه به ریاست قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان در محل استانداری برگزار شد.

استاندار خوزستان در خصوص این نشست توضیح داد: در این جلسه مصوبات گذشته در ارتباط با این دو شهرستان را مرور و بازنگری نمودیم و روند اجرایی و پیشرفت پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: یکی از مهمترین مصوباتی که داشتیم ساخت ۳ پروژه پتروپالایش در آغاجاری، زیدون و ابوفارس بهبهان هست که مراحل استعلامات این پروژه ها سپری شده است.

سلیمانی دشتکی گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفت روز سه شنبه هفته پیش رو کمیسیون ماده ۲۱ این پروژه ها برگزار خواهد شد و سپس روز دوشنبه بعد از آن کارگروه فنی و زیربنایی در خصوص این پروژه ها نظر خواهد داد و تا دوهفته آینده نیز همه مسائل این پروژه ها در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان نهایی خواهد شد.

استاندار خوزستان اظهار داشت: امیدواریم با طی شدن این مراحل در دو تا سه هفته آینده مراسم کلنگ زنی ساخت این سه پروژه پتروپالایش برگزار شود.

نماینده عالی دولت در استان عنوان کرد: اجرای این طرح تحول اساسی بخصوص از نظر اشتغال در شهرستان های بهبهان و آغاجاری ایجاد خواهد کرد به طوریکه هر پتروپالایش حدود ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم و تعداد بسیار زیادی را به صورت غیرمستقیم مشغول بکار خواهد نمود و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا این پروژه ها سریع تر اجرایی شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.