تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
6

۳۰ هزار نفر از کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب سفر کردند

  • کد خبر : 9335
  • 21 اسفند 1400 - 10:13
۳۰ هزار نفر از کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب سفر کردند
امید جنوب - فرمانده قرارگاه راهیان نور و جانشین بسیج مستضعفان گفت:با از سرگیری حرکت کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی ۳۰ هزار نفر از پیشگامان سرزمین های نور از بهمن ماه تاکنون در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور پیدا کردند.

به گزارش امید جنوب ، سردار سید قاسم قریشی جمعه شب در حاشیه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت:۱۰۰ هزار نفر به عنوان خادمان شهدا و زائران مناطق عملیاتی ثبت نام کرده و در اردوگاهها  و یادمان‌های دفاع مقدس برای استقبال از راهاین نور آماده شدند.

وی افزود:در ۲سال گذشته با وجود اشتیاق مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا حضور کاروان های راهیان نور مقدور نبود اما بر اساس آمار سامانه در این مدت بیش از ۳۱ میلیون نفر از مردم به صورت مجازی زائر سرزمین های نور بودند.

سردار قریشی بیان داشت: خوشبختانه به خاطر کنترل کرونا مجوز برای سفرهای بین شهری از جمله راهیان نور در کشور صادر شد و بر این اساس در چند روز گذشته ده‌ها هزار نفر به صورت انفرادی و خانوادگی برای حضور در مناطق عملیاتی در سامانه راهیان نور ثبت نام کردند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از زائران به صورت خانوادگی در یادمان‌های دفاع مقدس حضور پیدا می‌کنند سامانه‌ای برای اسکان آنها طراحی و بر همین اساس ۱۵۰ هزار محل خواب برای آنها پیش‌بینی شده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود:محل‌هایی در یادمان دفاع مقدس در مناطق خاص عملیاتی مانند شلمچه، بیت المقدس ، کربلای چهار و پنج ، فتح المبین، طلائیه، اروند و چذابه برای اسکان خانوادگی راهیان نور پیش بینی و آماده شده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9335

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.