تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

۳۰۰ نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در خوزستان برپا می شود

  • کد خبر : 8226
  • 13 بهمن 1400 - 13:15
۳۰۰ نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در خوزستان برپا می شود
امید جنوب- سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خوزستان گفت: ۳۰۰ نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در دهه فجر امسال در ۳۰۰ مدرسه استان برپا شده است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب- حجت الاسلام ایمان اسکندری گفت: اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هر ساله نمایشگاهی با عنوان مدرسه انقلاب از سوی خود دانش آموزان در مدارس برپا می‌شود و امسال نیز به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این نمایشگاه به ۲ صورت حضوری و مجازی برپا شده است.

او افزایش آگاهی نوجوانان نسبت به مبانی انقلاب اسلامی، افزایش روحیه امید و خودباوری با بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی، تقویت روحیه معنویت و اخلاق در بین نوجوانان، آشنایی با بیانیه گام دوم انقلاب و خوانش آن با کمک دانش آموزان با هدف بصیرت و تقویت دشمن شناسی را بخشی از اهداف برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب عنوان کرد.

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خوزستان  می‌گوید:  نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب امسال در سه بخش دیروز ما، امروز ما و فردای ما و یک بخش ویژه با عنوان مکتب حاج قاسم دایر شده است.

این مقام مسئول همچنین محور اصلی این نمایشگاه‌ها در دهه فجر امسال را بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد.

طراحی این جشنواره بین سال ۸۹ تا ۹۰ صورت گرفت تا دانش‌آموزان در مدرسه تیم‌سازی را انجام دهند و قوامی به اتحادیه انجمن‌های اسلامی مدارس بخشیده شود.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به عنوان یکی از متولیان امر تعلیم و تربیت، خود را مکلف دانسته که نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب را با محوریت بیانیه گام دوم برگزار کند. دهمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در حدود ۶ هزار مدرسه با همت همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.