تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
7
همزمان با هفته دفاع مقدس و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی؛

۲۵۰۰ بسته معیشتی از سوی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بین نیازمندان توزیع شد

  • کد خبر : 3696
  • 09 مهر 1400 - 9:45
۲۵۰۰ بسته معیشتی از سوی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بین نیازمندان توزیع شد
امید جنوب - همزمان با هفته دفاع مقدس، دو هزار ۵۰۰ بسته معیشتی از سوی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی میان نیازمندان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این مراسم که ششم مهرماه در کشت و صنعت امیرکبیر برگزار شد، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان بر استمرار کمک‌های مومنانه با هدف کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه تاکید کرد.

سردار شاهوارپور به سه محور “تولید، اشتغال و مسئولیت‌های اجتماعی” در صنعت نیشکر اشاره کرد و بیان داشت که در کنار تولید و اشتغالزایی، رسیدگی به مناطق محروم سبب ایجاد رضایت در بین مردم منطقه می‌شود.

وی عمل به مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت را مثبت ارزیابی کرده و توجه به مناطق محروم و نیازمندان را کاری ارزشمند برشمرد که سبب ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه می‌شود.

تداوم کمک‌های مومنانه در مناطق همجوارشرکت توسعه نیشکر وصنایع جانبی

در ادامه این مراسم، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیز توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان مناطق همجوار را اقدامی مستمر در این شرکت برشمرد که تاکنون چندین مرحله به همت بسیج کارگری تحقق یافته است.

به گفته او، شرکت توسعه نیشکر نه تنها در توزیع بسته‌های معیشتی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری پیشگام است، بلکه در سایر مسئولیت‌های اجتماعی نظیر مدرسه‌سازی، جاده‌سازی، توانمندی پیمانکاران بومی منطقه، ساخت سیل‌بند و… نیز اقدامات زیادی را در مناطق پیرامونی به سرانجام رسانده است.

در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی که همزمان با رونمایی از یادمان عملیات بیت المقدس در کشت و صنعت امیرکبیر برگزار شد، مدیران عامل کشت و صنعت‌ها، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اهواز، فرمانده حوزه بسیج کارگران و کارخانجات شهید رضوی توسعه نیشکر حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.