تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
5
مهندس علیرضا دانشی‎:‎

۲۰۰۰‏‎ ‎بسته معیشتی اهدایی مناطق نفتخیز جنوب به زلزله‌زدگان اندیکا اهدا می‌شود

  • کد خبر : 4385
  • 26 مهر 1400 - 9:37
۲۰۰۰‏‎ ‎بسته معیشتی اهدایی مناطق نفتخیز جنوب به زلزله‌زدگان اندیکا اهدا می‌شود
امید جنوب - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از اهدای ۲۰۰۰ بسته معیشتی از سوی کارکنان و بسیجیان مناطق نفتخیز جنوب به زلزله‌زدگان اندیکا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از پرتال اطلاع‌رسانی نفتخیز، مهندس علیرضا دانشی روز یکشنبه(۲۵ مهرماه ۱۴۰۰) در جریان ارسال بسته‌های معیشتی اهدایی این شرکت توسط پایگاه بسیج عملیات غیرصنعتی اظهار داشت: پیرو تاکید مهندس اوجی مقام عالی وزارت نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت مبنی بر همکاری شرکت‌ها در امدادرسانی به زلزله‌زدگان اندیکا، مقرر شد تا با همکاری کارکنان و استفاده از امکانات موجود، در این خصوص نهایت همکاری با گروه‌های امدادی به عمل‌آید.

وی افزود: علاوه بر مواد غذایی، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خودروهای سبک و سنگین و تجهیزات و ماشین آلات راهسازی و ساختمانی شامل تریلر کمرشکن، لودر، کامیون حمل سوخت، بیل مکانیکی، کامیون، جرثقیل ۱۰ تن و تانکر آب در اختیار گروه‌های بازسازی قرار داده است.

مهندس دانشی با بیان اینکه این کمک‌ها حداقل‌هایی است که برای مردم انجام می‌دهیم گفت: باید با مردم زلزله‌زده نهایت همکاری را داشته باشیم و هرچه برای مردم کار کنیم کم است و باید مردم از خدمات بیشتری بهره‌مند شوند.

سرهنگ عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدتندگویان نیز اظهار داشت: امروز به طور همزمان ۴۰۰ بسته معیشتی توسط پایگاه مقاومت بسیج عملیات غیرصنعتی و همین میزان نیز توسط پایگاه مقاومت بسیج شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان به مناطق زلزله‌زده اندیکا ارسال و بین مردم توزیع خواهد شد.

وی گفت: در روز بیستم مهرماه نیز ۲ کاروان از کمک‌های کارکنان و بسیجبیان مناطق نفتخیز جنوب به مناطق زلزله‌زده اعزام شد و روز جمعه گذشته پایگاه بسیج شرکت نفت و گاز اروندان اقلامی شامل مواد غذایی، آب آشامیدنی و پتو به این منطقه ارسال کرد.

شایان ذکر است زمین‌لرزه ۵.۷ ریشتری ساعت ۰۶:۰۹ دقیقه صبح دوشنبه ۱۲ مهرماه جاری مرز استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان را لرزاند که علاوه بر مصدومیت چند نفر، خسارت‌هایی به منازل، راه‌های روستایی و عشایر شهرستان اندیکا وارد کرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4385

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.