تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
9

۱۰۰عملیات اطفا حریق شهری و برون شهری توسط شرکت آغاجاری انجام شد

  • کد خبر : 5205
  • 23 آبان 1400 - 9:15
۱۰۰عملیات اطفا حریق شهری  و برون شهری توسط شرکت آغاجاری انجام شد
امید جنوب - رئيس ايمني ، بهداشت و محيط زيست شركت آغاجاري از اجراي بيش از ١٠٠ عمليات اطفا حريق در شهر ها و روستاه هاي همجوار تاسيسات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری :

مهندس علی شکیبا کیا رئیس HSE شرکت  توضیح داد: در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی با حضور به موقع تیم آتش نشانی شرکت در شهر ها و روستا های همجوار تاسیسات  بیش از ١٠٠ عملیات اطفا حریق در ۶ ماه نخست سال جاری انجام شد.

مهندس شکیبا کیا بیان کرد : از ابتدای سال جاری تا کنون ١١١ عملیات اطفا حریق در مجموعه ایمنی ، بهداشت و محیط زیست به ثبت رسیده  که بیش از ١٠٠ عملیات در حوزه خدمت رسانی به شهر ها و روستاهای همجوار انجام گرفته است.

رئیس HSE شرکت  با اشاره به اهمیت جلوگیری از حوادث جبران ناپذیر گفت:‌  همکاران آتش نشان در ۶ ایستگاه ایمنی و آتش نشانی در محدوده جغرافیایی این شرکت در زمان بروز حوادث و آتش سوزی با هماهنگی دستگاه های اجرایی متولی جهت مهار آتش به محل حادثه اعزام می شوند،  که در همین راستا تا کنون ١٠٠ عملیات اطفا حریق انجام گرفته است.

وی همچنین در ادامه یکی از اقدامات اداره HSE را در جهت تسهیل در ارتباط مجموعه های برون شرکتی به  منظور حضور به موقع گروههای آتش نشانی اختصاص یک خط مستقیم شهری به شماره ۵۲۶۲۰۰۲۸ بر شمرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5205

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.