تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6

کمک ۴میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی خیرین جهت احداث دو واحد منزل مسکونی مددجویان

  • کد خبر : 7077
  • 11 دی 1400 - 12:07
کمک ۴میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی خیرین جهت احداث دو واحد منزل مسکونی مددجویان
امید جنوب- دو خیر نیکوکار منطقه در اقدامی خداجویانه و جهادی مبلغ ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جهت ساخت دو باب واحد مسکونی به مددجویان نیازمند کمک کردند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از کمیته امداد منطقه یک اهواز،صالح ظهرابی چنانی، سرپرست کمیته امداد منطقه یک اهواز با تایید این خبر اظهارداشت: نیکوکاران گرامی به منظور تکمیل و تحویل به موقع دو باب منزل مسکونی در مناطق عین دو و کوی نهضت آباد اهواز (لشکرآباد)، مبلغ ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال مساعدت نمودند.
وی در ادامه با اشاره به نقش خیرین در روند خدمت رسانی به خانواده های نیازمند و رفع مشکلات این عزیزان تصریح کرد: توانمندسازی جامعه هدف مورد حمایت این نهاد، تنها با منابع دولتی امکان پذیر نمی باشد و به مشارکت فعال خیّران و انفاق این بزرگواران نیاز دارد .
سرپرست کمیته امداد منطقه یک اهواز افزود: کمیته امداد حضرت امام(ره) یکی از نهادهای متولی و خدمتگزار درحوزه توانمندسازی افراد آسیب پذیر جامعه است که برای انجام مأموریت‌های خود به مراتب به کمک‌ها و مساعدت خیّران نیاز دارد و افراد نیک اندیش نقش مهمی در موفقیت این نهاد برای خدمات رسانی مطلوب تر به جامعه هدف تحت حمایت دارند.
صالح ظهرابی چنانی با بیان اینکه جامعه هدف مورد حمایت این نهاد، نیازهای متعددی از جمله معیشت، مسکن، اشتغال و… دارند، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی، وضعیت زندگی برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد نیز دشوارتر شده و کمک‌های خیّرین نیکوکار برای توانمندی و کاهش دغدغه‌های آنها، تأثیر بسزایی دارد.
وی با تأکید برضرورت فرهنگ سازی “وقف” به عنوان تجلی عینی “باقیات الصالحات” و احسانی ماندگار گفت: درصورتی که این عمل صالح از طریق رسانه‌ها، صداوسیما و یا دیگر شبکه‌های اجتماعی نشر و گسترش یابد، بدون شک گروه‌ها و اقشار مختلف مردم نسبت به آن آگاهی پیدا می‌کنند و در نهایت موجب می‌شود بسیاری از معضلات معیشتی و اقتصادی جامعه مانند: مسکن، اشتغال و… مرتفع گردد.
سرپرست کمیته امداد منطقه یک اهواز در پایان یادآورشد: مردم نوعدوست و نیکوکاران گرامی در جهت احداث، تعمیر و یا تکمیل مسکن مددجویان عزیز موردحمایت می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۵۴۸ به نام کمیته امداد امام خمینی( ره) واریز نمایند.
گفتنی است کمیته امداد منطقه یک اهواز دارای ۴۱۰۰ خانوار بوده که حدود ۳۸ درصد آنها فاقد مسکن ملکی شخصی می باشند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.