تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
9

کشف ۱۲۷ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی در خوزستان

  • کد خبر : 9528
  • 05 فروردین 1401 - 20:12
کشف ۱۲۷ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی در خوزستان
امید جنوب ، فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز در سال جاری و کشف ۱۲۷ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمد صالحی عصر جمعه با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح غیر مجاز و عاملان تیراندازی در سطح استان اظهار داشت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی خوزستان با همکاری سایر عوامل انتظامی استان، نخستین طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز را به مدت چهار روز در سطح استان به مرحله اجرا درآورد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۶۵ نفراز دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در اجرای این طرح ۱۲۷ قبضه سلاح غیر مجاز، شامل ۴۹ قبضه سلاح جنگی، ۷۸ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و همچنین ۵۰۶ فشنگ کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی سطح استان معرفی شدند، تاکید کرد: پلیس عزم خود را برای برخورد قانونی با دارندگان سلاح غیرمجاز و عوامل تیراندازی‌جزم کرده و با این افراد هرگز مماشات نخواهد کرد.

پیش از این در ۱۲ اسفندماه سال گذشته نیز فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیر مجاز و کشف ۶۴ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز در استان خبر داده بود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9528

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.