تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
9
مدیرکل آموزش و پرورش در حاشیه آیین نمادین نواختن زنگ استانی هفته پژوهش و فناوری عنوان کرد:

کسب ۴ مقام برتر ملی در حوزه های مختلف پژوهشی توسط دانش آموزان و معلمان خوزستانی

  • کد خبر : 6131
  • 20 آذر 1400 - 14:11
کسب ۴ مقام برتر ملی در حوزه های مختلف پژوهشی توسط دانش آموزان و معلمان خوزستانی
امید جنوب - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش آموزان و معلمان خوزستانی موفق به کسب رتبه های برتر کشوری در حوزه طرح های پژوهشی، دانش آموز خلاق و معلم پژوهنده شدند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت پیش از ظهر امروز شنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۰ در حاشیه برگزاری آیین گرامیداشت هفته پژوهش؛ بیان کرد: کسب رتبه دوم کشوری در بخش طرح های کمی توسط سیدعباس رضوی، کسب مقام نخست کشوری ور بخش دانش آموزان پیشگام در مطالعه، خلاق و نوآور برتر توسط آوینا محمدی از آموزش و پرورش ناحیه ۱ اهواز و همچنین کسب مقام نخست کشوری توسط همکار فرهنگی اعظم نیایش در بخش معلمان راهنما و نیز کسب مقام برگزیده کشوری توسط همکار فرهنگی پرینوش بهمئی در بخش معلم پژوهنده از جمله افتخارات کسب شده توسط دانش آموزان و فرهنگیان خوزستانی است.

وی در ادامه با اشاره به اولویت بخشی به برنامه ریزی مبتنی بر پژوهش در سطح مجموعه تعلیم و تربیت استان؛ توضیح داد: پس از انتشار فراخوان طرح های پژوهشی،  همکاران فرهنگی استقبال خوبی از این فراخوان داشتند. در نهایت نتایج این طرح ها جهت کمک به برنامه ریزان تعلیم و تربیت خوزستان به این عزیزان ارجاع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: آموزش و پرورش همه برنامه های تحولی خود را بر مبنای پژوهش محوری در نتایج یافته های پژوهشی حوزه تخصصی آموزش و پرورش قرار داده است چرا که تنها راه برون رفت از چالش های پیش رو رجوع به پژوهشگران است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.