تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
7

کسب رتبه اول کارگردانی جشنواره تئاترخوزستان توسط کارمند شرکت نفت و گاز کارون

  • کد خبر : 6122
  • 20 آذر 1400 - 13:55
کسب رتبه اول کارگردانی جشنواره تئاترخوزستان توسط کارمند شرکت نفت و گاز کارون
امید جنوب - کارمند شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون موفق به کسب رتبه اول کارگردانی سی و سومین جشنواره تئاتر استانی خوزستان گردید.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی، مجتبی رستمی‌فر کارمند شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در سی و سومین جشنواره تئاتر استانی خوزستان برای اجرای نمایش مرثیه ای بر قتل ژولیوس مقام نخست کارگردانی این جشنواره را تصاحب کرد.

نمایش مرثیه ای بر قتل ژولیوس علاوه بر کسب مقام اول کارگردانی، موفق شد در این جشنواره عناوین دیگری از جمله: مقام اول، دوم و سوم بازیگری مرد، مقام اول در طراحی صحنه، مقام دوم و سوم بازیگری زن، مقام دوم در طراحی صحنه،نمایش برگزیده در طراحی لباس و نمایش برگزیده در آهنگ سازی را نیز به خود اختصاص دهد.

شایان ذکر است نمایش مرثیه ای بر قتل ژولیوس به عنوان نمایش منتخب استان خوزستان به چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز معرفی گردید.

مجتبی رستمی فر کارمند اداره حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون است که افتخارات متعددی در کارنامه هنری خود دارد و اخیراً نیز برای ساخت فیلم کوتاه مسی، عنوان بهترین ‏کارگردان جوان جشنواره فیلم سئول کره جنوبی را نیز کسب نموده بود

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.