تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
7

کاهش ۳۶ درصدی موارد فوت کرونایی در خوزستان 

  • کد خبر : 9462
  • 29 اسفند 1400 - 12:50
کاهش ۳۶ درصدی موارد فوت کرونایی در خوزستان 
امید جنوب _ سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: جمع فوتی های کرونایی استان در هفته منتهی به ۲۷ اسفندماه ۳۶ درصد نسبت به هفته قبل از آن کاهش یافته است.

به گزارش امید جنوب ، دکتر سیدمحمد علوی یکشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته سه هزار و ۳۵۷ نفر به مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان های استان مراجعه کردند که این میزان نسبت به روز گذشته ۲۱۱ مورد کمتر شده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: در همین بازه زمانی پنج بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری شدند که نسبت به روز قبل سه مورد کمتر شده است.

شناسایی ۸۴ بیمار جدید کرونایی طی یک روز در خوزستانوی از شناسایی ۸۴ بیمار جدید کرونایی در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: این میزان نسبت به روز قبل از آن ۸۰ نفر کمتر شده است.

 سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته پنج نفر از هم استانی های عزیزمان به دلیل ابتلا به کرونا جان باختند که نسبت به روز قبل ۲ مورد کمتر شده است.

 علوی گفت: خوشبختانه موج بیماری کرونا در استان در حال کاهش است اما باید مراقب بود تا اتفاقات سایر کشورها برای ما رخ ندهد.

وی افزود: در برخی از کشورها بیماری در حال خروج بود که دوباره دچار موج جدیدی شدند لذا باید قدر موقعیت فعلی خود را بدانیم و در حفظ آن کوشا باشیم.

در حال حاضر یک شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲  شهرستان نارنجی، ۲۲ شهرستان زرد و ۲ شهرستان آبی کرونایی هستند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9462

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.