تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
12
در دیدار مدیرعامل و مدیران ارشد با معاون سازمان پدافند غیرعامل كشور؛

چالش‌­های مناطق نفتخیز جنوب در حوزه پدافند غیرعامل بررسی شد

  • کد خبر : 5602
  • 06 آذر 1400 - 21:48
چالش‌­های مناطق نفتخیز جنوب در حوزه پدافند غیرعامل بررسی شد
امید جنوب-در نشستی باحضور معاون انرژی پدافند غیرعامل و مدیرعامل و مدیران ارشد شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب چالش‌­ها و مسائل عمده این شركت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، در این نشست که صبح جمعه (۵ آذرماه ۱۴۰۰) با حضور عبدالرحمان کشوری معاون انرژی پدافند غیرعامل برگزار شد بر اهمیت پدافند غیرعامل و کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، تأسیسات و خطوط لوله انتقال نفت و گاز تأکید شد.

حل تعارضات در مسیر توسعه صنعت نفت، نقش کریدور اهواز در نقل و انتقال نفت و گاز و تأمین خوراک پالایشگاه­‌ها و چالش­‌های موجود در جابه­‌جایی آن و بازسازی و نوسازی تأسیسات نفتی بخشی از مسائل مطرح شده در این نشست بود.

ارائه راهکار برای افزایش امنیت تجهیزات و لوله‌­های نفت و گاز، مشکلات خطوط صادراتی نفت در گناوه و کریدور امیدیه از طریق جاده‌سازی و ساخت و ساز مناطق مسکونی، تأمین برق و امنیت انرژی و ایجاد بیمارستان سوانح از دیگر موارد عنوان شده بود.

پس از این نشست عبدالرحمان کشوری معاون انرژی پدافند غیرعامل و هیئت همراه، مدیرعامل نفت و گاز کارون و رئیس H.S.E شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از بخشی از کریدور اهواز بازدید به عمل آوردند.

شایان ذکر است در این نشست مدیران عامل شرکت‌های ملی حفاری ایران، نفت و گاز اروندان، پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان، خطوط لوله و مخابرات خوزستان، گاز استان خوزستان و مدیران عامل شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز تابعه مناطق نفتخیز جنوب حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5602

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.