تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
9
رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان:

پیست‌های آفرود و موتورکراس اهواز در اقدامی جهادی در حال احداث هستند

  • کد خبر : 4034
  • 18 مهر 1400 - 11:09
پیست‌های آفرود و موتورکراس اهواز در اقدامی جهادی در حال احداث هستند
امید جنوب - رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان گفت: پیست‌های آفرود و موتورکراس در مجموعه ورزشی غدیر اهواز در اقدامی جهادی در حال احداث هستند و ان‌شاءالله با افتتاح آن‌ در هفته تربیت‌بدنی بتوانیم هدیه خوبی به جوانان بدهیم.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، ابراهیم جوانمردی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به نیاز مبرم در مرکز استان جهت احداث پیست موتور کراس که ما روی ورزش پایه در این بخش برنامه‌ریزی کرده بودیم، در اقدامی جهادی احداث این پیست در اهواز در دستور کار قرار گرفته است. این پیست در مساحتی حدود دو هکتار در مجموعه ورزشی ورزشگاه غدیر اهواز در حال احداث است.

وی بیان کرد: مراحل ساخت این پیست در حال انجام است و ان‌شاءالله تا یک هفته دیگر پیست موتور کراس خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز به بهره‌برداری خواهد رسید و می‌توانیم شاهد برگزاری مسابقات استانی و کشوری در این پیست باشیم. همچنین گرفتن میزبانی کشوری یکی از مهم‌ترین اهداف ما محسوب می‌شود.

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان گفت: احداث این پیست با حمایت کارشناسان و اعضای کمیته موتورکراس هیات استان است و به جرات می‌توانم بگویم در بحث احداث پیست موتور کراس، خودکفا شده‌ایم و این یکی از اقدامات بسیار خوب و مفید ما محسوب می‌شود.

وی افزود: شرایط برای انجام انواع پرش‌های تکنیکی در پیست موتور کراس اهواز در نظر گرفته شده و این پیست دارای پنج لاین است. با توجه به این‌که وقتی یک ورزشکار قرار است در مسابقات کشوری شرکت کند باید با بهترین شرایط آماده شود، ما تلاش داشته‌ایم در پیست موتور کراس اهواز تمام شرایط لازم را برای انجام انواع پرش‌ها ایجاد کنیم. ضمن این‌که تلاش کرده‌ایم از لحاظ ایمنی نکات لازم را به صورت صد درصدی رعایت کنیم. همچنین جایگاه آمبولانس و آتش‌نشانی در این پیست دیده شده است و می‌توانم بگویم، یک پیست بسیار خوب موتور کراس خواهد بود.

جوانمردی خاطر نشان کرد: افتتاح این پیست در بحث استعدادیابی بسیار به هیات استان کمک دهنده است، ضمن این‌که پیش از این نیز در رشته موتور کراس روی بخش پایه خیلی خوب کار کرده‌ بودیم و در مسابقات کشوری چندجانبه، صاحب سکو هستیم. اکنون نیز با افتتاح پیست موتور کراس اهواز مطمئنا جهش بسیار خوبی در این رشته خواهیم داشت و بیش از این می‌توانیم خود را به کشور معرفی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به در حال ساخت بودن یک پیست آفرود در مجموعه ورزشی غدیر اهواز، گفت: جوانان به ورزش‌های اتومبیلرانی و موتورسواری بسیار علاقه‌مند هستند و ما به همین دلیل با امکانات موجود و با بهره‌مندی از تجربه کارشناسان هیات، اقداماتی در راستای احداث پیست آفرود و موتورکراس داشته‌ایم که این نیز جای تشکر دارد. همچنین پیست آفرود در مساحتی بالغ بر دو هکتار در حال احداث است و این پیست هم در بخش آماتور و هم قهرمانی قابل استفاده است و امیدوارم با افتتاح آن بتوانیم آفرود را هم در خوزستان فعال کنیم.

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان ادامه داد: به هر حال در بخش قهرمانی نیاز داشتیم که در مرکز استان یک پیست آفرود داشته باشیم که در این زمینه اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نیز کمک‌ها و اقدامات خوبی داشته است. مطمئنا ایجاد پیست‌های آفرود و موتور کراس می‌تواند در ایجاد روحیه شاد و شرایط بهتر برای جوانان تاثیر بسزایی داشته باشد. ان‌شاءالله در هفته تربیت‌بدنی بتوانیم، دو پیست موتورکراس و آفرود را به افتتاح برسانیم و هدیه خوبی به جوانان‌مان بدهیم.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر مجموعه ورزشی غدیر اهواز از نظر رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی تقریبا مجهز است. ضمن این‌که به دنبال احداث یک پیست خوب اتومبیلرانی و موتورسواری چندمنظوره با قابلیت موتور ریس و برگزاری مسابقات استاندارد اتومبیلرانی هستیم که امیدوارم با برنامه‌ریزی خوب همکارانم در هیات اقدامات خوبی نیز در این بخش داشته باشیم و تمام دستگاه‌ها و نهادها کمک‌دهنده باشند. برای ساخت این پست چندمنظوره، اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4034

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.