تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
7

پیام مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران به مناسبت شهادت سردار سپهبد،حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهدای صنعت نفت گچساران

  • کد خبر : 7250
  • 13 دی 1400 - 23:48
پیام مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران به مناسبت شهادت سردار سپهبد،حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهدای صنعت نفت گچساران
(شهادت ،بالاترین پاداش و مزد جهاد فی سبیل الله است ) مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

سالی دیگر از شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می گذرد، شهیدی که نمونه برجسته ای از تربیت یافتگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود. بزرگ مردی که عمر گرانبهای خویش را در راه اعتلای اسلام و حق و دفاع از مظلومان سپری نمود . مجاهد خستگی‌ناپذیر، رزمنده ای شجاع ، فرماندهی باتدبیر و سربازی وفادار به ولایت که شنیدن نامش لرزه بر اندام تروریست های آمریکایی ، صهیونیست های کودک کش و تکفیری های خون آشام می انداخت . این شهید بزرگوار پس از سال‌ها مجاهدت در شکل گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به عنوان موثرترین فرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان شناخته شده و نمادی بارز از عزت ، غیرت ، اخلاص ، استکبارستیزی ، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود. بی تردید سخن گفتن از مردی که تمام عمر خود را در گمنامی و مجاهدت های خاموش گذرانده کار آسانی نیست . سالها باید بگذرد تا برخی از نقاط ناشناخته کارنامه درخشان این مجاهدت نستوه بر جهانیان آشکار شود.

اینکه انقلاب اسلامی و امت حزب‌الله مفتخر است اعلام نماید در تمامی جبهه‌ها و هجمه های دشمن ، ایستادگی، مقاومت و مجاهدت های ظفرمندانه ای داشته است و با تقدیم شهدای بزرگی چون شهید حاج قاسم سلیمانی ، شهید ابو مهدی المهندس و شهید فخری زاده ، این حقیقت را بر همگان آشکار می سازد که اولاً، امروز مرزهای مقاومت و مجاهدت از مرز‌های سرزمینی ایران فراتر رفته و ثانیاً به برکت خون این شهیدان بعد از خطوط نظامی، خطوط دیگری چون علم و فناوری هم به دست مجاهدین و دانشمندان ایرانی اسلامی فتح گردیده است. بدون شک هر قطره از خون آن بزرگ مرد و همرزمان شهیدش ، در رگهای هزاران جوان مومن و انقلابی این مرز و بوم در جوشش است و جبهه مقاومت مستکبران عالم را مأیوس و پشیمان خواهد ساخت .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صنعت نفت و تقدیر از همه دست‌اندرکاران برگزاری یادواره بزرگ شهدای صنعت نفت در گچساران ، فرارسیدن ایام جانسوز شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت غرورآفرین سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده دلاور سپاه قدس را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران و همکاران ارجمند شرکت ملی نفت ایران تسلیت عرض نموده ، استمرار راه پر افتخار آن شهیدان بزرگوار را از خداوند متعال مسئلت می نمایم .

إِنْ یَنْصُرْکُمُ اللَّهُ فَلَا غَالِبَ لَکُمْ

محسن خجسته مهر

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.