تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

پیام مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت اول دی ماه روز صنعت حفاری

  • کد خبر : 6689
  • 01 دی 1400 - 9:53
پیام مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت اول دی ماه روز صنعت حفاری
امید جنوب - مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در پیامی چهل و دومین سالگرد تاسیس این را تبریک گفت.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام دکتر حمید رضا گلپایگانی آمده است: آنگاه که بیگانگان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کشورمان را ترک کردند ، مدیریت صنعت پیچیده و راهبردی حفاری توسط کارکنان ایرانی هرگز در ذهن آنان نمی گنجید، اما غافل از اینکه جمعی با دل های دریایی پر از شور و اشتیاق به ندای رهبر خویش لبیک گفته و از غیر ممکن ها، ممکن ساختند.‌..

اول دی ماه “روزصنعت حفاری” رویای دیرین استقلال در صنعت نفت، روز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران به فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.

تلاشگران این شرکت با گذر از فراز و نشیب های بسیار با اتکا بر دانش بومی و مدیریت ایرانی در چهار دهه اخیر با روحیه جهادی و بهره گیری از قابلیت‌ ها و توانمندی‌های داخلی و استعدادها، ابتکار و خلاقیت در آوردگاه صنعت نفت، همچنان پای کار و در حال تلاش و کوشش مجدانه هستند.

طلایه داران همیشگی خط مقدم تولید، اینک صنعت حفاری در دست ایرانی و برای ایران است، امروز پژواک تلاش شما سختکوشان در جای‌جای مناطق نفت‌خیز اعم از اکتشاف مخازن پارس جنوبی، نام آوران، آزادگان، رامین، ارم و … طنین انداز و توسعه میادین و حفظ نگهداشت تولید حاصل همت، کار شبانه روزی و خستگی ناپذیر شما و مجموعه های همدل شرکت های کارفرمایی در صنعت نفت است.

تلاشگران، شرکت ملی حفاری ایران با تکیه بر تلاش و کوشش، تعهد و تخصص حفار مردان ایرانی جهت استقلال و خودکفایی در صنعت نفت کشور به وجود آمده و نقش بی بدیل این صنعت به عنوان آغاز کننده زنجیره ارزش در فرآیند تولید و به عنوان بازوی توانمند صنعت نفت انکار ناپذیر و از این منظر تقویت و حفظ جایگاه آن ضرورتی صد چندان است.

سختکوشان، پیشرفت و تعالی، تحقق برنامه‌ها و توسعه پایدار بیش از هر چیزی به همت، کار جهادی و استفاده از همه توان، منابع، ظرفیت‌ها و خودباوری نیاز دارد، از این رو پرورش نیروهای کلیدی، صیانت از سرمایه‌های انسانی و رضایتمندی کارکنان، نگاه بنگاهداری و مشتری مداری، مدیریت زمان و هزینه، اصلاح ساختار و بهبود زیرساخت‌ها، بهینه سازی هزینه ها، بهبود عملکرد پروژه‌ها ها و افزایش کیفیت خدمات، کار بر اساس برنامه، ارتقاء زمان مفید دکل‌های حفاری و کاهش انتظارات، توسعه زیرساخت های فناوری و HSE در سرفصل برنامه های شرکت قرار دارد و بر آن تاکید می‌شود.

با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران و قدردانی از مجموعه کارکنان و خانواده‌های آنان، مدیران و مسئولان صنعت نفت، امید است در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری بیش از پیش در بهبود کیفیت خدمات و فعالیت ها و خدمتگزاری به ملت شریف و اعتلای ایران اسلامی تلاش مضاعف داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.