تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
9

پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 3360
  • 31 شهریور 1400 - 10:47
پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس
امید جنوب - مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی یاد و خاطره شهدا و حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس را گرامی داشت

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام دکتر حمیدرضا گلپایگانی آمده است : آن روزها، هنگامه نبرد آنجا که جوهرها آشکار می شد همه بی نام و نشان بودند، کجایند مردان بی ادعا، ماندن بی معنا ، فاصله خاک تا افلاک یک میدان مین بود، خاکریز خاطرات بوی بهشت داشت و شهادت شاهراهی به وسعت افق بود، دل ها شیفته و رازها و نیازها عارفانه و عاشقانه بود، مدافعان وطن انقلابی بودند و انقلابی ماندن …

واژه ها چقدر حقیر است برای گفتن و توصیف رزم بی امان مدافعان وطن در خونین شهر، طریق القدس، فتح المبین، بیت المقدس،.. بیان روز شمار آن گنجینه های غنی از چگونه زیستن و چگونه ماندن و مرور خاطرات سرشار از احساس غرور و افتخار مردان مرد که در  دفاع از میهن اسلامی و حفظ کیان آن تا پای جان ایستادند و حماسه آفریدند، هیچگاه از ذهن ملت سرافراز ایران محو نخواهد شد .

تقارن روزهای خاطره انگیز رشادت‌های جاودانه ملت شریف ایران در جنگ تحمیلی با ایام بزرگداشت اربعین حسینی قرابت و شباهت فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس به قیام کربلا را بیش از پیش در اذهان متبادر می نماید.

هشت سال دفاع مقدس گویای وحدت، پایداری و ایستادگی ملتی است که با رهبری حضرت امام راحل و رشادت رزمندگان اسلام، برگ‌های زرینی در دفاع از این مرز و بوم ثبت کردند و درسی فراموش ناشدنی به همه زورگویان دادند، به یقین عزت و اقتدار کنونی ایران عزیز مرهون خون سرخ شهدا و پایمردی ایثارگران است.

به روح مطهر امام راحل و شهدای گرانقدر درود می فرستیم و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و یادگاران عرصه ایثار و شهادت تبریک عرض می نماید، امید است به فضل خدا در پاسداری از مسیر پر افتخار شهدا و ایثارگران موفق و سربلند باشیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3360

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.