تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4

پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت انتصاب مهندس اوجی به سمت وزیر نفت

  • کد خبر : 2219
  • 04 شهریور 1400 - 16:53
پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت انتصاب مهندس اوجی به سمت وزیر نفت
امید جنوب - مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در پیامی انتصاب مهندس جواد اوجی به سمت وزیر نفت دولت جمهوری اسلامی ایران را تبریک و آن را نوید بخش توسعه و سرآمدی صنعت راهبردی نفت عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در متن پیام دکتر حمیدرضا گلپایگانی چنین آمده است :

جناب آقای  مهندس اوجی

وزیر محترم نفت دولت جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

انتخاب جنابعالی را به سمت وزیر نفت دولت جمهوری اسلامی ایران که با رای اعتماد اکثریت نمایندگان مردم در خانه ملت رقم خورد را از طرف خود، اعضای هیئت مدیره، متخصصان و کارکنان سختکوش شرکت ملی حفاری ایران صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردید انتخاب شایسته جنابعالی از سوی نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی جهت سکانداری این وزارتخانه کلیدی در این مقطع حساس، مورد تایید و نشان از توانمندی، تعهد، تخصص و تصدیق دیگری است بر سال‌ها تلاش صادقانه در عرصه‌های مدیریتی و وفاداری به ارزشهای مقدس نظام اسلامی، امید است با الطاف پروردگار متعال در این مسئولیت جهت راهبری کلیدی ترین وزارتخانه اقتصادی موفق و زمینه توسعه و سرآمدی هرچه بیشتر این صنعت راهبردی را فراهم آورید.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر صنعت نفت به ویژه شهید تندگویان، مدیریت و کارکنان شرکت ملی حفاری ایران افتخار همکاری با حضرت عالی را به فال نیک گرفته و همچون گذشته در راستای برنامه های دولت خدمتگزار از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و امید دارند با بهره مندی از حمایت ها و رهنمودهای آن جناب گام های ارزشمندی در راه توسعه، پیشرفت و تحقق برنامه های صنعت نفت کشور بردارند.

سلامتی، عزت و نصرت مستمر و توفیق روزافزون جنابعالی را در عرصه خدمت به صنعت نفت کشور تحت عنایات حضرت ولیعصر(عج) آرزو مندیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2219

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.