تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
11

پیام شهردار اهواز بمناسبت روز آتش نشانی

  • کد خبر : 3666
  • 07 مهر 1400 - 21:24
پیام شهردار اهواز بمناسبت روز آتش نشانی
امید جنوب - گرامی داشت یاد و نام نوجوان فداکار و اسطوره ی مردانگی، زنده یاد علی لندی

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، آتش نشانان، فرشته های نجاتی هستند که آتش خدمت بی منت در وجودشان، همیشه روشن است. آنان، جان در طبق اخلاص می گذارند تا ناجیان جان و مال همنوعان شان بر سر بزنگاه های حادثه و در دل زبانه های سرکش آتش باشند.

امسال و در آستانه روز آتش نشانی، آغاز ماه مهر با حماسه آفرینی دانش آموزی فداکار از دیار ایذه -دیار غیرت و سلحشوری- رنگ و بوی ایثار و شهادت به خود گرفت و چه خوب است که در روز آتش نشانی یادی کنیم از این نوجوان افتخارآفرین که نماد جوانمردی، مشعل دار آتش نشانی و فداکاری، اسطوره ی قهرمانی و مهربانی و افسانه ققنوس دوباره زیستن شد.

علی نوجوان ایذه ای، مهربان ترین آشنایی بود که جان و پیکر خود را به دل آتشی سپرد که زندگی و مرگِ بزرگ مادرانی، به دست های کوچک او، گره خورده بود.

او از درون گر گرفته بود و بلندتر از شعله های آتش، قدکشید تا راز فداکاری اش سینه به سینه، بچرخد و شهرها، محله ها، خیابان ها و خانه ها، سرود جوانمردی، مردانگی و مهربانی اش را سر دهند.

روز آتش نشانی، روز بزرگداشت مردان از جان گذشته و شجاعی از جنس این نوجوان شهید است که نمونه اش را در حوادث گوناگون مانند فداکاری بزرگمردان شهید حادثه پلاسکو پیش تر دیده بودیم.

در برابر فداکاری و از جان گذشتگی همه آتش نشانان عزیز خوزستان و اهوازِ قهرمان سر تعظیم فرود آورده و آرزوی سلامتی و موفقیت شان را از درگاه خداوند منان مسالت می نمایم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3666

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.