تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

پیام تسلیت رضا امینی شهردار اهواز در پی درگذشت علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای

  • کد خبر : 3441
  • 02 مهر 1400 - 10:06
پیام تسلیت رضا امینی شهردار اهواز در پی درگذشت علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای
امید جنوب - خبر درگذشت شهادت گونه علی لندی نوجوان ۱۵ ساله و فداکار خوزستانی باعث تالم، تاثر و اندوه اینجانب و ملت شریف ایران شد

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، اینجانب ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده این نوجوان فداکار و ملت شریف ایران، از درگاه ایزد منان برای قهرمان و ایثارگر ملی غفران واسعه و علوّ درجات مسئلت می‌نمایم.

به راستی علی لندی نشان داد واژه فداکاری و ایثار در این روزها صرفا یک شعار نبوده بلکه الگوی راه جوانان این انقلاب تعریف شده که پیروی از این الگو همانند جانفشانی هایی که در هشت سال جنگ تحمیلی توسط جوانان اتفاق افتاد ادامه دارد و روحیه فداکاری در نوجوانان، جوانان و نسل جدید انقلاب به مانند گذشته زنده است.

بدون شک اقدام شایسته و ایثارگرانه علی لندی نوجوان ۱۵ ساله و فداکار خوزستانی روح تازه ای به آموزه ایثارگری، فداکاری و غیرت ایرانی اسلامی مملکت عزیزمان می بخشد که می تواند اسوه و نقشه راهی برای هم سن و سال های علی در تمام عرصه ها باشد.

اینجانب در ملاقاتی که حدود یک روز قبل از درگذشت شهادت گونه آن نوجوان در بیمارستان از وی داشتم، در همان حالت غیرت، شجاعت و بزرگی او را درک کرده و این حس را در سراسر وجودم وقتی که به وی نگاه می انداختم، احساس می کردم.

آرام گرفتن جسم این نوجوان فداکار قطعا پایان زندگی و حیات وی در این دنیا نبوده و یاد علی لندی و الگویی که از او در این دنیا به جا ماند، تا ابد خاطره وی را در دل مردم ایران اسلامی زنده نگه می دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.