تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
10

پیام تبریک مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان به مناسبت «روز جهانی داوطلب»

  • کد خبر : 5860
  • 14 آذر 1400 - 11:40
پیام تبریک مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان به مناسبت «روز جهانی داوطلب»
امید جنوب - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن «۱4آذرماه روز جهانی داوطلب» دل های داوطلبان جمعیت هلال احمر را همیشه لبریز از عشق و محبت به بشریت و برآمده از عمق وجود انسانیت و عواطف نیک انسانی توصیف کرد

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان،در پیام دکتر علی خدادادی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی داوطلب آمده است:

خدمت داوطلبانه به هم نوعان بدون توجه به رنگ، نژاد، مکنت ومقام تنها از عهده انسان های آزاده و پاک سرشت بر می آید 

روز جهانی داوطلب بهترین فرصت برای قدردانی از عزیزانی است که بدون هیچ چشم داشتی زمان و توان خویش را در راه تحقق اهداف والای بشردوستی صرف کرده و جهانیان را به مشارکت درتسکین آلام دردمندان دعوت می کنند. 

سخن از کسانی است که همنوا با آهنگ دلنواز زندگی ، سرود زیبای یگانگی،بی طرفی،بی غرضی، بشردوستی ،استقلال ،جهان شمولی و ارائه خدمات داوطلبانه سر می دهند.

دل های داوطلبان جمعیت هلال احمر همیشه لبریز از عشق و محبت به بشریت است. عشقی برآمده از عمق وجود انسانیت و محبتی که ریشه در وجدان بشری و عواطف نیک انسانی دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد از شهدایی که داوطلبانه در میدان خدمت به بشریت جان شیرینشان را نثار کردند به خصوص شهدای عرصه سلامت ،بدین وسیله از تلاش های وافر همه عزیزان داوطلبی که در راه خدمت به مردم شریف استان به ویژه در جریان پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از هیچ کوششی فروگذارنکرده بلکه سلامت خویش را صرف خدمت به هم نوعان کرده اند تقدیر می کنم و فرا رسیدن روز جهانی داوطلب را به خانواده بزرگ داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در پرتو عنایات خداوند سبحان سرفراز وسلامت باشید

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5860

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.