تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4

پیام تبریک علیرضا عالی پور سرپرست شهرداری اهواز به مناسبت قهرمانی فولاد خوزستان در جام حذفی

  • کد خبر : 1219
  • 18 مرداد 1400 - 10:34
پیام تبریک علیرضا عالی پور سرپرست شهرداری اهواز به مناسبت قهرمانی فولاد خوزستان در جام حذفی
امید جنوب - پيام تبريك عليرضا عالی پور سرپرست شهرداري اهواز به مناسبت قهرماني فولاد خوزستان در جام حذفی

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، علیرضا عالی پور سرپرست شهرداری اهواز به مناسبت قهرمانی فولاد خوزستان در جام حذفی پیام تبریکی را به شرح ذیل صادر کرد:

فوتبال در خون خوزستانی هاست و قهرمانی در فوتبال تنها بهانه ای ست که هر چند سال یکبار مردم خوزستان خصوصا اهوازی های عزیز را به شادی و پایکوبی در جشنی همگانی می کشاند.

از سالهای دور که شاهین و جنوب بودند و صنعت نفت آبادان تا استقلال اهواز و سپس فولاد و نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان همواره هر یک در برهه هایی از تاریخ ، شادی و نشاط را بواسطه نتایج هیجان انگیزشان برایمان به ارمغان آورده اند.
اگر چه درخشش حضور ستاره های خوزستانی در تیم ملی چند سالیست که رو به افول نهاده ولیکن با این قهرمانی فولاد در جام حذفی آن هم در آغاز هزاره جدید می توان خوشبین و امیدوار بود که ستاره های خوزستانی در آسمان کشور بار دیگر خواهند درخشید.

در روزهایی که پاندومی کرونا ، شادی را از مردم اهواز ما گرفته است ،این قهرمانی دلچسب واقعا مردم را به شادی مشترک وا داشته است تا به آینده همچنان امید داشته باشیم، امید افتخار آفرینی از سوی فرزندان اهواز بر بام قلل افتخار ایران عزیز .


اینجانب وظیفه خود می دانم این قهرمانی ارزشمند را به محضر مردم عزیز اهواز و جوانان برومند خوزستانی و بویژه به بازیکنان، مربیان، کادر سرپرستی و مدیریتی و پیشکسوتان فولاد خوزستان تبریک عرض نمایم.

آرزومندم که این مدالها در آغاز هزاره جدید برای شهر اهواز نیز خوش یمن بوده تا ما هم با افتخار از داشتن چنین قهرمان های ارزشمندی با روحیه ای مضاعف بتوانیم در توسعه شهر اهواز کوشا باشیم.
به امید قهرمانی های بیشتر برای خوزستان عزیز

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1219

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.