تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
7

پهلوگیری ۹ فروند کشتی گندم در لنگرگاه بندر امام خمینی(ره)

  • کد خبر : 9551
  • 06 فروردین 1401 - 12:51
پهلوگیری ۹ فروند کشتی گندم در لنگرگاه بندر امام خمینی(ره)

به گزارش امید جنوب، امید جهان نژادیان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: این کشتی‌ها در مجموع حامل ۶۳۰ هزار تن گندم هستند. وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر سه فروند کشتی حامل ۲۱۰هزار تن گندم در اسکله “فله بار” بندر امام خمینی (ره) تخلیه و محموله آنها به صورت یکسره […]

به گزارش امید جنوب، امید جهان نژادیان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: این کشتی‌ها در مجموع حامل ۶۳۰ هزار تن گندم هستند.

وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر سه فروند کشتی حامل ۲۱۰هزار تن گندم در اسکله “فله بار” بندر امام خمینی (ره) تخلیه و محموله آنها به صورت یکسره به نقاط مختلف کشور حمل شده است افزود: از امروز شنبه عملیات پهلودهی چند فروند کشتی حامل گندم در اسکله غلات بندر امام خمینی (ره) شروع می‌شود.

مدیرکل غله وخدمات بازرگانی خوزستان ادامه داد: تا پیش از فرارسیدن ماه مبارک رمضان محموله‌ گندم کشتی‌های پهلوگرفته در لنگرگاه بندر امام خمینی(ره) تخلیه و بدون رسوب و توقف به استان‌های مقصد حمل خواهد شد.

جهان نژادیان با بیان اینکه این محموله‌های گندم توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران سفارش و خریداری شده است بر تامین اطمینان بخش گندم و ذخیره سازی آن تاکید کرد.حدود ۸۵ درصد حجم کالاهای اساسی فله (نهاده‌های دامی و غلات) از طریق بندر امام خمینی(ره) وارد کشور می‌شود.

   پارسال حدود ۱۷ میلیون تن کالای اساسی از طریق بندر امام خمینی(ره) وارد کشور شد که از این میزان حدود چهار میلیون تن آن گندم بود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9551

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.