تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6

پنجشنبه جهادی این هفته با بیش از ۲۰۰ نیرو و ۳۴ خودرو خدماتی در منطقه کوی علوی برگزار شد

  • کد خبر : 3410
  • 02 مهر 1400 - 12:17
پنجشنبه جهادی این هفته با بیش از ۲۰۰ نیرو و ۳۴ خودرو خدماتی در منطقه کوی علوی برگزار شد
امید جنوب - پنجشنبه جهادی این هفته در منطقه کوی علوی با بیش از ۲۰۰ نیرو و ۳۴ خودور خدماتی در زمینه پاکسازی منطقه، کاتر زنی و زیرسازی نوارهای حفاری شده، هرس و حاشیه زنی درختان و فضای سبز، شستشو و رنگ آمیزی جداول و پاکسازی مازاد و نخاله در منطقه کوی علوی اهواز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از پرتال اطلاع رسانی شهرداری اهواز صبح روز پنجشنبه یکم مهرماه، برنامه پنجشنبه جهادی با شرکت بیش از ۲۰۰ نیرو خدماتی و فضای سبز و ۳۴ خودور کمپرسی، خاور، لودر و خودرو شست و شو با حضور سرپرست شهرداری اهواز، معاون خدمات شهری، مدیران مناطق و معاونین خدمات شهری مناطق و جمعی از مسئولین شهرداری در منطقه کوی علوی اهواز برگزار شد.

در این پنجشنبه جهادی اقدماتی همچون پاکسازی خیابان ها و کوچه ها، شستشو و رنگ آمیزی جداول، هرس و حاشیه زنی درختان و فضای سبز و جمع آوری مازاد و نخاله توسط نیروهای خدماتی و فضای سبز مناطق مختلف شهرداری اهواز انجام شد.

همچنین در این پنجشنبه جهادی با حضور ۷ اکیپ کاترزنی و آسفالت، بیش از ۵۵۰ متر مربع از آسفالت حفاری شده منطقه، جهت آسفالت مجدد، زیرسازی و آماده شد که طی امشب و فردا شب آسفالت نهایی آن انجام می شود.

پنجشنبه جهادی این هفته با حضور نیروهای مناطق مختلف همراه بود که در کنار آن ها ۱۶ خودرو کمپرسی، ۴ خودرو لودر، ۸ خودرو خاور و ۶ خودرو شست و شو مشغول به کار بودند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3410

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.