تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
7

پلمب ۳۱ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی در اهواز

  • کد خبر : 6853
  • 05 دی 1400 - 10:00
پلمب ۳۱ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی در اهواز
امید جنوب - رییس مرکز بهداشت غرب اهواز از تعطیلی ۳۱ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، دکتر مهران احمدی بلوطکی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:واحدهای صنفی متخلف شامل رستوران، کافه، آرایشگاه مردانه و زنانه، پخش مواد غذایی، باشگاه ورزشی و واحدهای صنفی عرضه نان فانتزی، قصابی، آش وحلیم و کله پزی بوده که بعد از چند بار اخطار تعطیل شدند.

وی افزود: این اماکن به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های مرتبط با پیشگیری از کرونا از سوی کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت غرب اهواز و با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی استان پلمب شدند.

تزریق واکسن بدون نیاز به ارایه کارت کاغذی واکسیناسیون 

وی در ادامه با تشریح روند واکسیناسیون در منطقه غرب اهواز گفت:از این پس خدمات واکسیناسیون کرونا به صورت آنلاین و در همان محل تزریق واکسن ارایه شده و دیگر نیازی به ارایه کارت کاغذی نیست.

احمدی بلوطکی افزود:با توجه به ارائه خدمات آنلاین دیگر نیازی به صدور کارت کاغذی نیست و افراد می توانند با مراجعه به سایت salamat.gov.ir فایل کارت واکسن خود را به صورت فارسی و یا انگلیسی دریافت کرده و در صورت لزوم اقدام به چاپ آن کنند.

وی افزود: پس از حضور افراد برای واکسیناسیون کرونا و بررسی اطلاعات آنها از طریق کارت شناسایی، خدمات واکسیناسیون ارائه شده به صورت آنلاین ثبت می شود.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: افراد می توانند پس از ۲۴ ساعت از زمان تزریق واکسن به سایت salamat.gov.ir مراجعه و اقدام به دریافت کارت خود نمایند.

 در حال حاضر وضعیت تمام شهرهای خوزستان آبی کرونایی است.

تاکنون بیش از پنج میلیون و ۸۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6853

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.