تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
6

پست برق ۱۳۲ کیلوولت میانکوه بهینه‌سازی شد

  • کد خبر : 9792
  • 16 فروردین 1401 - 11:29
پست برق ۱۳۲ کیلوولت میانکوه بهینه‌سازی شد
امید جنوب - مدیر امور بهره‌برداری ناحیه شرق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از بهینه‌سازی پست برق ۱۳۲ کیلوولت میانکوه خبر داد.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، محمد سلبی بیان کرد: پست برق ۱۳۲ به ۳۳ و ۱۱ کیلوولت میانکوه تامین کننده برق شهر میانکوه و شرکت‌های نفت و گاز است که به منظور پایداری بیشتر شبکه، کاهش حوادث و رضایتمندی مشترکین توسط امور بهینه‌سازی با نظارت امور بهره‌برداری ناحیه شرق، بهینه سازی شد.
وی افزود: حذف یک ست پاورفیوز در ورودی ترانس قدرت شماره دو، نصب یک دستگاه بریکر، ۱ ست ترانس جریان و ۱ دستگاه سکسیونر ۱۳۲ کیلوولت در ورودی ترانس قدرت شماره ۲، نصب ۲ دستگاه بریکر، ۲ دستگاه سکسیونر و ۲ ست جریان ترانس ۳۳ کیلوولت در خروجی ترانس قدرت شماره ۲ و نصب تابلوهای حفاظت و کنترل در ورودی و خروجی ترانس قدرت شماره ۲، اقداماتی است که برای بهینه‌سازی پست میانکوه انجام شده است.
بر اساس این گزارش، امور بهره‌برداری ناحیه شرق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، وظیفه تامین و انتقال برق شبکه انتقال و فوق‌توزیع را در شهرهای امیدیه، رامشیر، آغاجری، میانکوه و جایزان بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9792

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.