تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8
وزیر ورزش و جوانان :

پروژه های ورزشی خوزستان نیازمند سرعت بیشتری هستند

  • کد خبر : 10333
  • 01 اردیبهشت 1401 - 11:31
پروژه های ورزشی خوزستان نیازمند سرعت بیشتری هستند
امید جنوب - وزیر ورزش و جوانان گفت: در پنج سال اخیر به لحاظ پروژه های عمرانی اتفاقات کم رنگی در خوزستان رقم خورده لذا باید برای پیشبرد پروژه های ورزشی استان به کار خود سرعت ببخشیم تا به اهداف مورد نظر برسیم.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایرنا سیدحمید سجادی بامداد پنجشنبه پس از بازدید از پروژه های ورزشی شهرستان آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا درخشش بانوان نوجوان والیبالیست و تیم کشتی فرنگی ایران در آسیا را تبریک  می گویم و امیدواریم در سال جاری شاهد اتفاقات ارزشمندی در سایر رشته ها باشیم.

وی گفت: سال پر فراز و نشیبی پیش روی ورزش کشور است که تلاش می کنیم بهترین باشیم. 

وی بیان کرد: دهه اول فروردین افتخار حضور در استان خوزستان و شهرستان اهواز را داشتم اما چون به سایر قسمت های استان سفر نداشتیم تصمیم گرفتیم در ماه رمضان بار دیگر در خدمت مردم شریف استان باشیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه استان خوزستان در ورزش جزو اولین ها است گفت: نمایندگان مجلس این شهرستان بسیار دغدغه مند هستند که این اتفاق بسیار ارزشمند بوده و از آنها تشکر می کنم که امور مربوط به ورزش شهرستان را رصد می کنند.

وی  افزود:  استان خوزستان جزو استان های مهم در ورزش است و همانطور که  ریاست جمهوری دستور داد تا برخی از وزارتخانه ها به طور ویژه در این استان و به ویژه آبادان و خرمشهر فعالیت کنند ما هم به تبعیت از وی در عرصه ورزش عملیات خوبی را در خوزستان شروع می کنیم.

سجادی گفت: منابع بسباری در جمهوری اسلامی وجود دارد که باید مدبرانه و با برنامه ریزی انجام شده از این منایع استفاده کنیم.

به دنبال حق پخش تلویزیونی برای باشگاه ها هستیم

وی در خصوص حمایت از باشگاه های لیگ برتری بیان کرد: پخش تلویزیونی، تبلیغات و اسپانسرینگ سه منبع مالی خوب برای باشگاه های ورزشی است که ما باید این کار را در کشور انجام دهیم. در گام اول تیم های پرسپولیس و استقلال از بحث تبلیغات محیطی به خوبی استفاده کردند که امیدواریم در گام بعد بحث پخش تلویزیونی را دنبال کنیم.

وزیرورزش و جوانان روز چهارشنبه وارد خوزستان شد و قرار است در سفر ۲ روزه خود از پروژه های ورزشی ۱۰ شهرستان بازدید کند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.