تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
15

پروژه عظیم دفع آبهای سطحی در منطقه کوی علوی افتتاح شد

  • کد خبر : 1794
  • 25 مرداد 1400 - 12:58
پروژه عظیم دفع آبهای سطحی در منطقه کوی علوی افتتاح شد
امید جنوب - مراسم افتتاح پروژه عظیم دفع آبهای سطحی در منطقه کوی علوی با حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان، عالیپور شهردار اهواز، رییس و اعصای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین شهری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، استاندار خوزستان در این مراسم عنوان کرد: طرح جامع وکاملی شامل اجرای سیستم های فاضلاب، آبرسانی آب شرب در شهر و روستا، دفع آبهای سطحی و پیشگیری از سیل در دولت در حال بررسی است که انشالله امیدواریم هرچه زودتر آغاز و به تصویب رسیده و پروژ ه های عظیم ما در این راستا کلید بخورد و مردم ما از این دغدغه‌ها رهایی پیدا کرده و خارج شوند.

علیرضا عالی پور سرپرست شهرداری اهواز نیز در مراسم پروژه دفع آبهای سطحی در منطقه کوی علوی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت:
از اهتمام استاندار محترم خوزستان، معاونت عمرانی استانداری، اداره کل بحران و فرماندار محترم که حضور میدانی داشتند و مستمرا پیگیر بودند کمال تشکر را دارم.

وی ادامه داد: انشالله با افتتاح این پروژه ۵۰ درصد نارضایتی های مردمی پاسخ داده خواهد شد، این پروژه محدوده ای به مساحت ۲۰ هزار هکتار را در بر می گیرد و بالغ بر ۶۰۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که اگر به موقع تخصیص یابد در یک بازه زمانی پنج ساله موفق خواهیم شد طرح مستقلی جدای از شبکه فاضلاب برای اهواز داشته باشیم و اهواز را از یک شبکه مستقل بهره مند کنیم.

سیاوش محمودی رییس شورای اسلامی شهر اهواز نیز در ادامه این مراسم عنوان کرد: اولویت اول شورای ششم موضوع آبهای سطحی است و از همه مسئولانی که در این خصوص اهتمام و دغدغه دارند تشکر می کنم چرا که مسئله اصلی و امروز اهواز مسئله آبهای سطحی است

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1794

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.