تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5
مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب؛

پروژه‌های پژوهشی باید به ارتقای ارزش افزوده منجر شوند

  • کد خبر : 6529
  • 28 آذر 1400 - 9:59
پروژه‌های پژوهشی باید به ارتقای ارزش افزوده منجر شوند
امید جنوب - مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب بر توجه به زنجیره ارزش و کسب ارزش افزوده علمی در انجام پروژه‌های پژوهشی و تحقیقاتی تاكید كرد.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، مهندس علیرضا دانشی روز شنبه(۲۷ آذرماه ۱۴۰۰) در نشست تجلیل از پژوهشگران برتر مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به اهمیت حوزه پژوهش و فناوری گفت: کشور ما در شرایط حساسی قرار دارد و پرداختن به حوزه پژوهش و تقویت آن، بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: حرکت به سمت رویکرد مطالعه‌محور، خلق و بهره‌گیری از دانش و توجه به اصل نوآوری، باید در اولویت برنامه‌های ما باشد که قطعاً لازمه آن، توجه به نیروی انسانی و احصاء ایده‌ها و فکرها است.

مهندس دانشی ادامه داد: زمانی می‌توان از موفقیت در عرصه پژوهش و فناوری صحبت کرد که نگاه ما چه در حوزه پایین دست و چه بالادست، به سمت زنجیره ارزش باشد و این بدان معناست که با مدنظر قراردادن اقتصاد پروژه‌ها، به تقویت ارزش افزوده برسیم.

احیای جایگاه تراز اول مناطق نفتخیز، هدف پژوهش‌‌ها باشد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تاکید کرد: ارتقاء جایگاه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به‌عنوان شرکت تراز اول منطقه باید در هدف‌گذاری پروژه‌های پژوهشی دیده شود.

مهندس دانشی در پایان ضمن قدردانی از زحمات پژوهشگران بیان داشت: از پژوهشگرانی که به چاپ کتابهای بامحتوای فاخر و علمی اقدام کنند، تمام قد حمایت خواهیم کرد چرا که معتقدیم هرگونه هزینه در این حوزه به‌نوعی‌ سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

در این نشست حسین‌ یاقوت‌نژاد سرپرست پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای حوزه پژوهش، مهمترین چالش‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی اداره پژوهش و فناوری را بیان کرد.

در پایان این نشست با اهدای لوح از آقایان محمد نیسی پور، مهدی سالاری و علی‌قنواتی نسب که به عنوان پژوهشگران برتر مناطق نفتخیز جنوب انتخاب شده بودند قدردانی به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.