تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
21
سرپرست شهرداری اهواز:

پرسنل شهرداری تسریع در رسیدگی به درخواستهای شهروندان را در اولویت قرار دهند

  • کد خبر : 2185
  • 04 شهریور 1400 - 16:13
پرسنل شهرداری تسریع در رسیدگی به درخواستهای شهروندان را در اولویت قرار دهند
امید جنوب - سرپرست شهرداری اهواز: پرسنل شهرداری تسریع در رسیدگی به درخواستهای شهروندان را در اولویت قرار دهند

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از اطلاع رسانی شهرداری اهواز، جلسه بررسی رسیدگی به در خواست های شهروندی ثبت شده در سامانه ۱۳۷ با حضور معاونین مربوطه مدیران مناطق و سازمان های شهرداری، بعد از ظهر چهارشنبه ۳ شهریور ماه در سالن جلسات شهرداری اهواز برگزار شد.

سرپرست شهرداری اهواز در این جلسه با تاکید بر تسریع در رسیدگی به در خواست های شهروندان و نقش نیروهای خدماتی در شرایط کرونایی، گفت نیروهای خدمات شهری و کلیه پرسنل شهرداری خود را در صف مقدم مبارزه با کرونا بدانند ، چرا که پاکیزگی شهر، و حفظ نشاط و سرزندگی شهر در این شرایط بر عهده آنان است.

ایشان با تأکید بر طرح ساماندهی نخاله‌های ساختمانی و آغاز به کار طرح ترمیم آسفالت مناطق گفت، شاخص های خدماتی نیاز به جهش دارند تا مردم خدمات ملموس تری را درک کنند وی با تاکید بر اینکه گفتمان شهرداری می بایست به سمت شهروند محوری و نظارت همگانی حرکت کند، افزود همدلی پرسنل شهرداری و مردم می تواند نجات بخش شهر از وضعیت فعلی باشد

علیرضا عالی پور در خصوص روند حل مشکلاتی که مردم از طریق سامانه ۱۳۷ اعلام می کنند، اظهار کرد: باید برخی مسائل در مجموعه ها به صورت درست جا بیفتد، و تا زمانی که برخی موانع بیجا و رویه ها اصلاح نشود، شاهد کندی حرکت و اتلاف وقت و نارضایتی مردم خواهیم بود وی اضافه کرد مقام معظم رهبری هم تأکیدشان بر مانع زدایی و‌ کار جهادی است، و تا وقت و انرژی مضاعف در امور به کار گرفته نشود، موانع برطرف نمی شود و رضایت مردم حاصل نمی گردد.

عالی پور با اشاره به معضل نخاله های ساختمانی در سطح شهر گفت: نصب مخزن های مخصوص نخاله در محل های ساخت وساز، بازدید و بررسی مرتب اکیپ های اجراییات و خدمات شهری از نقاطی که آلوده به نخاله ریزی هستند و همچنین نصب سیستم GPS بر روی خودروهای حمل نخاله، از راه های مقابله با معضل نخاله های ساختمانی است.

عالی پور مشکلات برخی مناطق را ناشی از کمبود آموزش نیروهای شهرداری و آموزهای شهروندی دانست و گفت: با وجود کمبود ها اما بسیار مشاهده می شود که اموال شهرداری که متعلق به مردم است ، به دلیل عدم نگهداشت صحیح تخریب می شود.

عالی پور در پایان، به پایش و ارزیابی عملکرد ها بر اساس گزارشات مردمی در سامانه ۱۳۷ اشاره کرد و گفت: مشکلاتی که در این خصوص از سوی مردم اعلام می شود باید با رعایت اولویت فورا انجام شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2185

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.