تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6

پذیرش و ارائه مقاله کارشناس شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در کنگره ملی خوردگی

  • کد خبر : 9795
  • 16 فروردین 1401 - 11:36
پذیرش و ارائه مقاله کارشناس شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در کنگره ملی خوردگی
امید جنوب _ مقاله علمی آقای کیارش شیخی حموله کارشناس ارشد بازرسی و حفاظت فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در بیستمین کنگره ملی خوردگی، پذیرش و بصورت شفاهی ارایه گردید .

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، این مقاله که با عنوان ” بررسی موردی دلایل تخریب خوردگی کوره های گرم کن گاز چاه های گازی ژوراسیک مسجدسلیمان” تهیه و به دبیرخانه برگزاری این کنگره ارسال شده بود که پس از پذیرش به صورت غیرحضوری ارایه و تشریح گردید .

بیستمین کنگره ملی خوردگی اسفند ماه ۱۴۰۰ به صورت غیر حضوری در دانشگاه صنعت نفت آبادان برگزار شد .کیارش شیخی حموله که ۳۷ سال سن دارد و در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک تحصیل نموده بیش از ۱۳ سال در اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات مدیریت فنی این شرکت خدمت می نماید .

وی پیش از این ۲ مقاله علمی دیگر با عنوان ” تعمیر خطوط لوله و سیستم های لوله کشی به روش فریز پلاگ” و ” پیش بینی عمر خستگی آلیاژ پایه وانادیوم ناچدار تحت بارگذاری تناوبی ” را نگارش نموده که به ترتیب در هفتمین کنفرانس لوله و انتقال نفت و گاز در دانشگاه شهید بهشتی و دومین کنفرانس ملی سیستم های مکانیکی ونوآوری های صنعتی ارایه گریده اند .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9795

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.