تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
7
معاون بهداشت علوم پزشکی اهواز عنوان کرد

وضعیت کنونی کرونا پایدار نیست / لزوم تسریع در دریافت واکسن

  • کد خبر : 6509
  • 27 آذر 1400 - 10:34
وضعیت کنونی کرونا پایدار نیست / لزوم تسریع در دریافت واکسن
امید جنوب _ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به شرایط آبی خوزستان گفت: با توجه به اینکه واریانت اُمیکرون به سرعت در حال گسترش است، این وضعیت پایدار نیست.

دکتر سید محمد علوی اظهار کرد: در بیست و سومین ماه همه گیری کرونا در کشور، شرایط بیماری در بهترین وضعیت قرار داد و به جز چند شهر که در وضعیت نارنجی قرار دارند، اکثر شهرها در وضعیت آبی یعنی کم خطر قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، وی افزود: در خوزستان نیز شرایط بهتر است و تمام شهرها در وضعیت آبی قرار دارند که از زمان بروز کرونا تاکنون، اکنون در بهترین وضعیت قرار داریم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به اینکه واریانت اُمیکرون به سرعت در حال گسترش است، این وضعیت پایدار نیست.

علوی با بیان اینکه تزریق یک نوبت واکسن ایمنی قابل اعتمادی ایجاد نمی کند، بیان کرد: بنابراین افراد واجد شرایط باید سریعتر برای تزریق نوبت سوم اقدام کنند.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، گفت: تاکنون حدود ۸۲ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال خوزستان یک دوز، ۶۳ درصد دو دوز و تنها ۳ درصد سه دوز واکسن را دریافت کرده‌اند بنابراین ۱۸ درصدی که تاکنون واکسن تزریق نکردند هر چه سریعتر برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.