تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
45

واکنش عضو شورا به توییت انتقادی نماینده اهواز در مجلس

  • کد خبر : 4056
  • 19 مهر 1400 - 9:35
واکنش عضو شورا به توییت انتقادی نماینده اهواز در مجلس
امید جنوب - عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: صحبت‌های نماینده اهواز در مجلس به صورت کلی و کلید واژه‌ای بیان شده و واقعیت آن برای ما مشخص نیست.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، حجت الله زارع زاده در گفت‌وگو با خبرنگار امید جنوب  در واکنش به توییت سید کریمی حسینی نماینده مردم اهواز که انتقاد تندی به اعضای شورا کرده بود، اظهار کرد: صحبت‌های نماینده مجلس به صورت کلی و کلید واژه‌ای بیان شد و در واقع واقعیت آن برای ما مشخص نیست، ما منظور او را متوجه نمی‌شویم چون ماهم مخالف فساد و رانت هستیم

وی گفت: یکی از اهداف و اولویت‌های شورای ششم مبارزه با فساد و شفاف سازی است چرا که شفاف سازی مانع فساد و تبعیض می‌شود و ما نیز همانند آقای حسینی با این موارد مخالفیم و در این زمینه اختلاف نظری با وی وجود ندارد.

زارع زاده افزود: در زمینه مبارزه با فساد موضوعات گسترده‌ای وجود دارد برای مثال مسائل مربوط به قراردادها و تبعیض در جذب نیرو دو مسئله‌ای هستند که شورای شهر پیگیر آنهاست، برای به کارگیری نیروها کارگروه ساماندهی نیروی انسانی ذیل کمیسیون خدمات شهری فعال و جلسات متعددی برای جمع‌آوری داده‌ها برگزار شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز توضیح داد: در ساماندهی نیروی انسانی در حال جمع‌آوری اطلاعات هستیم تا بدانیم چه نیروهایی داریم و در کجا مشغول هستند، کدام یک تابع قرارداد با پیمانکار هستند و کدام یک خارج از قرارداد هستند تا از مشکلاتی که ایجاد شده و سبب درگیر کردن شورا به مسائلی که جز تعهدات و وظایف پیمانکاران است، جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: یکی از موارد مورد بررسی اصلاح قراردادها به نحوی است که در قرار دادهای آینده، منافذ و ایراداتی که در گذشته وجود داشته و سبب سو استفاده افراد مربوطه می‌شد، از بین بروند.

زارع زاده تصریح کرد: یکی از راهکاری‌های مبارزه با فساد که در نظر گرفته شده و باید اجرایی شود کاهش ارتباط فیزیکی است در واقع خدماتی که شهرداری می‌دهد به سمتی برود که به صورت غیر حضوری انجام شوند، این امر و شفاف بودن آن می‌تواند با فساد مبارزه کند.

سیدکریم حسینی نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس و رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان اخیراً در توئیتی نوشته بود:

“‌اعضای شورا، شهردار اهواز و دیگران بدانند: این ساختمان که می‌سازند بر یک ستون نخواهد ایستاد!
صراحتاً محضر مردم عرض می‌کنم: در برابر تبعیض، کم‌کاری، فساد، سیاسی‌کاری و قومیت‌گرایی خواهیم ایستاد. به وجود آوردن این فضا مغایر با وحدت، اخلاق، کار تشکیلاتی و… است.
ادب و آداب را رعایت کنید. “

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4056

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.