تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6

واکسیناسیون کارکنان نفت و گاز گچساران از هفته آینده

  • کد خبر : 1644
  • 23 مرداد 1400 - 17:07
واکسیناسیون کارکنان نفت و گاز گچساران از هفته آینده
امید جنوب-آغاز واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از ابتدای هفته آینده بيست و سوم مردادماه انجام می‌شود

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، سرپرست روابط عمومی از واکسیناسیون کارکنان نفت و گاز گچساران علیه ویروس منحوس کرونا خبر داد.

علی جعفری دیزگانی با اشاره به واکسناسیون خانواده بزرگ نفت و گاز گچساران اظهار نمود: با پیگیری مسئولین این شرکت و هماهنگی های لازم با بهداشت و درمان صنعت نفت و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، در خصوص واکسیناسیون ، از اوایل هفته آینده در سالن بیمارستان نفت طرح تزریق واکسن بصورت عمومی برای کارکنان اجرایی می شود.

سرپرست روابط عمومی نفت و گاز گچساران افزود: بی‌شک با اجرای این طرح ضمن حفظ و صیانت از با ارزش ترین و بزرگترین سرمایه صنعت نفت که همان نیروی انسانی است ، ارائه خدمت در جهت توسعه پایدار و تولید صیانتی با آرامش بیشتری انجام خواهد شد .

وی بیان نمود : هماهنگی وهمکاری لازم در شهرهای حوزه فعالیت این شرکت در استانهای خوزستان وبوشهر انجام وبا همراهی مسولین محلی ، واکسیناسیون همکاران شاغل وخانواده های محترم طبق برنامه های وزارت بهداشت در حال انجام می باشد .

جعفری دیزگانی تصریح کرد: واکسیناسیون به معنای پایان پروتکل ها نیست و همکاران نباید فکر کنند پس از انجام این طرح شرایط عادی می شود ، چرا که به هیچ عنوان اینگونه نیست پروتکل های بهداشتی ، از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، عدم حضور در تجمعات و ترددهای غیرضروری همچنان باید ادامه داشته باشد.

سرپرست روابط عمومی در پایان از تلاش و پیگیری های مدیر عامل شرکت ، رئیس بهداشت درمان صنعت نفت ، مدیر ومسولین شبکه های بهداشت شهرستانهای حوزه عملیاتی شرکت ، اداره HSE نفت و کلیه کسانی که در تسریع اجرای طرح واکسیناسیون کارکنان همکاری لازم را انجام دادند تشکر و قدردانی نمود .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1644

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.