تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5

هم افزایی با پارک علم و فناوری / افزایش مشارکت با شرکت‌های دانش‌بنیان

  • کد خبر : 10422
  • 04 اردیبهشت 1401 - 23:26
هم افزایی با پارک علم و فناوری / افزایش مشارکت با شرکت‌های دانش‌بنیان
امید جنوب- مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در نشست و دیدار با رئیس پارک علم و فناوری بر هم‌افزایی با شرکت‌های دانش بنیان و افزایشِ بهره‌گیری از آنها در شرکت لوله سازی اهواز تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در نشست و دیدار با رئیس پارک علم و فناوری بر هم‌افزایی با شرکت‌های دانش بنیان و افزایشِ بهره‌گیری از آنها در شرکت لوله سازی اهواز تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در این نشست گفت: پیش از این با توجه به اهمیت شرکت‌های دانش بنیان، تفاهم‌نامه‌ای را با پارک علم و فناوری منعقد کردیم. امسال نیز با توجه به شعار رهبری و سیاستگذاری‌های مدیرانِ شرکت در نظر داریم حداکثر بهره در زمینه‌ی دانش بنیان را ببریم.

دکتر خنیفر توضیح داد: در سند راهبردی و چشم انداز شرکت در افق ۱۴۰۵ که منطبق با موازین توسعه پایدار است و در حال تنظیم آن هستیم نیز مقوله‌ی مشارکت با شرکت‌های دانش بنیان به شکلی ویژه دیده شده است.

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز افزود: در استراتژی‌هایمان ارتباط با سازمان‌های پارک علم و فناوری و بهره برداری از استارتاپ‌ها و چابک سازی نظام پیشنهادات با هم افزادی پارک علم و فناوری قابل اجرا است.

وی با بیان اینکه امسال اورهال کلی را در برنامه‌هایمان داریم افزود: می‌توانیم در این امر از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان نیز استفاده کنیم. ما در خوزستان با بیش از ۱۰۰ شرکت در حال همکاری هستیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10422

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.