تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
7
میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی

همه ما مدیون خاک خوزستان هستیم و می بایست بیش از پیش توجه ویژه ای به این استان داشته باشیم

  • کد خبر : 7692
  • 25 دی 1400 - 11:48
همه ما مدیون خاک خوزستان هستیم و می بایست بیش از پیش توجه ویژه ای به این استان داشته باشیم
امید جنوب- حضور رئیس و اعضاء کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خوزستان

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان خوزستان ؛ رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به همراه میرهاشمی موسوی” مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و “محمد اسکندری” مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در شرکت فولاد اکسین از نزدیک در جریان روند فعالیت و تولید این شرکت قرار گرفتند.

میر هاشم موسوی در نشستی که پس از این بازدید انجام شد ، گفت : همه ما مدیون خون شهدای عزیزی هستیم که در این منطقه مقدس ریخته شده است . باعث افتخار است که اولین سفر استانی ام بعد از انتصاب، به استان خوزستان بوده است . از اینکه رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی فرصت بازدید از مناطق محروم خوزستان را فراهم کردند تقدیر و تشکر می کنم ، دغدغه بنده رسیدگی به مناطق محروم و نابرخوردار است ، از نظر من نابرخوردار جایی است که از توجه مسئولین دور بوده است ، از آنجائیکه همه ما مدیون خاک خوزستان هستیم ، می بایست بیش از پیش توجه ویژه ای به این استان داشته باشیم .
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه افزود : در سفر اول اینجانب به خوزستان بودجه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان برای خوزستان در نظر گرفته شد و از لحاظ عملیاتی بیش از ۶۰ درصد از مصوبات سفر اول محقق شده است .
در خصوص فولاد اکسین توسعه و گسترش این کارخانه می بایست کارشناسی شود و از آنجائیکه این یک صنعت ستراتژیک هم هست . این کارخانه یکی از دستاوردهای بعد از انقلاب اسلامی است که می بایست بیش از پیش توسعه یابد و در خصوص مسئولیت های اجتماعی نیز ابلاغ کردیم که تمامی شرکت های زیر مجموعه تامین اجتماعی می بایست تعهدات خودشان را در منطقه انجام دهند و اگر قصوری هست شرکت ها و مدیرانی که در منطقه حضور دارند ، جبران نمایند .
زینبده ما نیست که ما در منطقه ای مانند خوزستان شاهدی شرایط حاشیه نشینی باشیم تاکید می کنم ، مدیران اگر می خواهند ظرفیت هایی حمایتی ایجاد نمایند ما پیشتیبانی می کنیم .
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی پس از بازدید از شرکت فولاد اکسین خوزستان با همراهی سید محمد مرعشی مدیر کل و دکتر علی ولی منش مدیریت درمان تامین اجتماعی راهی شهرستان شوش شد .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.