تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
9
رقابت کارکنان بیمه و درمان در مسابقات قرآن کریم

همزمان با سراسر کشور بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور کارکنان واحدهای بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی استان خوزستان برگزار گردید

  • کد خبر : 5319
  • 25 آبان 1400 - 22:16
همزمان با سراسر کشور بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور کارکنان واحدهای بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی استان خوزستان برگزار گردید
امید جنوب - برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان تأمین اجتماعی خوزستان

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان خوزستان ؛ بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم امروز ۲۵م آبان ماه با شرکت کارکنان بخش بیمه ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی برگزار شد . در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات سید محمد مرعشی مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان گفت : در ‌راستای‌گسترش و ترویج اندیشه‌های قرآنی و فرهنگ دینی و با‌عنایت به فرمایشات بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(رضوان‌الله‌علیه)‌و با تأسی از بیانات مؤکد مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)‌ مبنی بر ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآنی در‌بین آحاد ‌جامعه اسلامی ، بیست و سومین دوره از مسابقات قرآن کریم در چهار رشته حفظ ، قرائت ، ترتیل و مفاهیم برگزار می گردد .
سید محمد مرعشی افزود : برگزاری دوره های قرآنی موجب انس هر چه بیشتر آحاد جامعه با مفاهیم قرآن است . قرآن کریم ضامن سعادت در دنیا و آخرت است و بی شک تربیت کننده افراد و جوامع انسانی به سوی کمال ، تعالی و نیل به ارزشهای اخلاقی است.
مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان از زحمات حجت الاسلام محمد بداوی که داوری این دوره از مسابقات را به عهده داشت، تقدیر و تشکر کرد .
در این دوره از مسابقات در رشته ترتیل خواهران ۱۲ نفر ، حفظ ۴ نفر ، قرائت ۷ نفر و در رشته ترتیل برادران ۱۶ نفر ، حفظ ۳ نفر و قرائت ۸ نفر شرکت نمودند . نتایج مسابقات به زودی اعلام می گردد و نفرات برتر جهت شرکت در دوره نهایی این مسابقات به مشهد مقدس اعزام می گردند . مسابقات مفاهیم فردا ۲۶ م آبان ماه با شرکت ۶۰ نفر از کارکنان برگزار خواهد شد .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5319

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.