تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7
آیت‌الله حیدری:

هفت‌تپه در مسیر پیشرفت است/ فرآیند واگذاری به توسعه نیشکر تکمیل شود/ رضایت کارگران مشهود است

  • کد خبر : 8197
  • 12 بهمن 1400 - 11:57
هفت‌تپه در مسیر پیشرفت است/ فرآیند واگذاری به توسعه نیشکر تکمیل شود/ رضایت کارگران مشهود است
امید جنوب - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، هفت‌تپه را شرکتی در مسیر آرامش و پیشرفت دانست و تاکید کرد که این آرامش نتیجه ایستادگی کارگران و عزم راسخ مدیران توسعه نیشکر است.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، آیت‌الله محسن حیدری، شنبه (نهم بهمن ماه) در جشن برداشت نیشکر هفت‌تپه و بزرگداشت شصت‌ سالگی این واحد تولیدی، با بیان این مطلب گفت: هفت‌تپه تا پیش از واگذاری به بخش خصوصی از شرکت‌های موفق خوزستان بود، اما متاسفانه سازمان خصوصی‌سازی در واگذاری این واحد نیشکری درست عمل نکرد.

کارگران جهادگران تولید هستند

این استاد حوزه و دانشگاه کارگران هفت‌تپه را جهادگران تولید دانست و بیان کرد که تلاش‌های کارگران در سنگر تولید، جهاد کبیر و جهاد فی سبیل الله است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به حادثه تلخ جان باختن کارگر نیشکری اشاره کرد و گفت که مرحوم «جمال سعدی» جان خود را در راه تولید و جهاد فی سبیل الله از دست داد.

آیت‌الله حیدری در ادامه بر لزوم رعایت مسائل ایمنی در محیط‌های صنعتی تاکید کرد و گفت که برای پیشگیری از حوادث باید تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفته شود.

رضایت کارگران از عملکرد مدیرعامل توسعه نیشکر مشهود است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه، هفت‌تپه را شرکتی پرخاطره با توجه به قدمت آن عنوان کرد و گفت: ایستادگی کارگران در مقابل واگذاری نادرست سازمان خصوصی‌سازی اوج خاطرات این شرکت است و کارگران با روحیه انقلابی مقابل ظلم ایجاد شده ایستادند و مقاومت‌شان به ثمر نشست.

آیت‌الله حیدری افزود: اقدام سازمان خصوصی‌سازی در واگذاری شرکت هفت‌تپه درست نبود، ولی با شروع به کار دولت سیزدهم و با تلاش‌های مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شاهد شکوفایی این شرکت هستیم و امروز آثار رضایت و خشنودی در چهره کارگران پیداست.

این استاد حوزه و دانشگاه بر واگذاری کامل هفت‌تپه به هفت‌طرح تاکید کرد و اظهار امیدواری کرد که با توجه به روحیه جهادی دکتر ناصری و سایر مدیران نیشکر، با واگذاری کامل این واحد نیشکری، تحولات عمیق و همه جانبه در هفت‌تپه رخ خواهد داد.

عملیات برداشت نیشکر و تولید شکر همزمان با شصت سالگی این واحد نیشکری با حضور رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیرعامل نیشکر هفت‌تپه و جمعی از مدیران و کارکنان این شرکت برگزار شد.

در مراسم شکرانه آغاز برداشت نیشکر، یاد و خاطره شادروان «جمال سعدی» کارگر جان‌باخته گرامی داشته شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8197

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.