تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
6
استاندار خوزستان:

هفت‌تپه در شرایط پایداری قرار دارد

  • کد خبر : 4680
  • 08 آبان 1400 - 9:39
هفت‌تپه در شرایط پایداری قرار دارد
امید جنوب - استاندار خوزستان تاکید کرد که با پیگیری و تعامل صورت گرفته، می‌توان گفت هفت‌تپه در شرایط پایداری قرار دارد و با برنامه‌ریزی‌های دکتر ناصری مدیرعامل توسعه نیشکر پیش‌بینی می‌شود در آینده به سودآوری مطلوبی برسد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، صادق خلیلیان عصر روز پنجشنبه در بررسی آخرین وضعیت پرونده شرکت هفت‌تپه پس از واگذاری به دولت با حضور رئیس قوه قضائیه در اهواز اظهار کرد: یک طرح سه ساله توسط شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تهیه شده است و بنا بر آن قرار است در سه سال شرکت نیشکر هفت تپه به سودآوری برسد.

او ادامه داد: پس از واگذاری به شرکت هفت‌گانه توسعه نیشکر ابتدا دو ماه حقوق معوقه کارگران پرداخت و هفته گذشته تسویه کامل انجام شد.

استاندار خوزستان گفت: شرکت هفت تپه هم اکنون در حال بازسازی است و طرح سه ساله برای آن از سوی مدیریت جدید تعیین شده که ظرف این مدت سودآوری داشته باشد.

خلیلیان یادآورشد: پیش از اینکه هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شود، مالک قبلی اقدام به جابجایی برخی ماشین آلات نمود و علاوه بر این نیز بخشی از محصول کاشته شده برای خوراک دام مورد استفاده قرار گرفت.

وی افزود: کشت و صنعت از زمان واگذاری به بخش خصوصی و دچار مشکل شد و بعد از خلع ید نیز مشکلات تشدید شد به نحوی که پرداخت حقوق کارگران دچار مشکل شد و عملا شرکت تعطیل شده بود.

استاندار خوزستان اضافه کرد: دولت و قوه قضاییه برای ساماندهی به وضعیت این شرکت که از جمعیت قابل توجهی از نیروی انسانی برخوردار است، تعامل و هماهنگی بسیار خوبی داشته اند و در ادامه این روند نیز مورد انتظار است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4680

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.