تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
1

هشتمین جلسه سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ برگزار شد

  • کد خبر : 767
  • 07 مرداد 1400 - 12:27
هشتمین جلسه سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ برگزار شد
امید جنوب - هشتمین جلسه سامانه مدیریت شهری 137 با حضور ابراهیم نوشادی شهردار اهواز و مدیران مناطق هشتگانه، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل و مدیر سامانه 137 شهرداری اهواز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، شهردار اهواز در این جلسه ضمن بررسی پیامهای مردمی به مدیران مناطق در خصوص رسیدگی به مشکلات مورد نظر شهروندان دستورات لازم را ارائه داد و از مدیرانی که پاسخگویی مطلوبی به شکایتهای مردمی داشتند، تقدیر بعمل آمد
وی در این جلسه از تخصیص بودجه برای برطرف کردن مشکل آبهای سطحی در شهر اهواز خبر داد و گفت: در سال جاری با تلاشها و پیگیریهای صورت گرفته از سوی شهرداری ، بودجه ای جهت رفع معضل آبهای سطحی به شهرداری اهواز اختصاص یافت.
نوشادی همچنین به سازمان ساماندهی مشاغل شهری جهت ساماندهی محلهای عرضه غیر مجاز دام دستوراتی را صادر کرد و این سازمان را موظف کرد تمامی مراکز عرضه دام را در یک منطقه بصورت متمرکز جهت نظارت بر بهداشت آنها و سهولت دسترسی شهروندان ، جمع آوری کنند.
شهردار اهواز در این جلسه بر تقویت سیستم دفع آبهای سطحی، ساماندهی نخاله های سطح شهر و گزارش هفتگی از نحوه ساماندهی این نخاله ها و نیز رنگامیزی بیلبردهای سطح شهر تاکید کرد و خواستار ارائه گزارش هفتگی از روند اجرای مسائل مطروحه در جلسه شد.
در پایان این جلسه شهردار اهواز از برگزاری جشن غدیر در ورزشگاه تختی خبر داد و بر گرامیداشت این عید بزرگ به نحو احسن و فضاسازی سطح شهر همزمان با فرارسیدن این عید سعید تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=767

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.