تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7
مدیر عامل شرکت توسعه پترو ایران گفت؛

هدف ما آشنایی با تولیدکنندگان و شناسایی سازندگان در جهت ارتقاء خدمات صنعت نفت است

  • کد خبر : 8477
  • 20 بهمن 1400 - 10:27
هدف ما آشنایی با تولیدکنندگان و شناسایی سازندگان در جهت  ارتقاء خدمات صنعت نفت است
امید جنوب - سپهری گفت: نمایشگاه نفت را فرصتی مغتنم دانستیم تا با کارفرماهای زیر مجموعه در بخش‌های مختلف جلسات عملیاتی برای رفع مشکلات و موانعی که وجود دارد برگزار کنیم.

سپهر سپهری مدیر عامل شرکت توسعه پترو ایران در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت در اهواز امروز سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در گفت و گو با خبرنگار امید جنوب با اشاره به فعالیت این شرکت اظهار کرد: پترو ایران به عنوان یک شرکت پیمانکار در همه زمینه‌های مختلف اجرایی، خشکی و دریا ،حفاری خطوط لوله و احداث واحدهای فراورشی بیش از ۲۴سال است فعال است.

وی با اشاره به پروژه های فعال این شرکت، افزود: در مناطق نفتخیز جنوب دو پروژه فعال اجرایی داریم که شامل پروژه‌های ۲۷ و ۲۸ میدان سابق و پروژه‌های منصورآباد و بینک است که در مناطق، بهبهان و گناوه، بینک این در حال اجرا هستند.

مدیر عامل شرکت توسعه پترو ایران گفت: این نمایشگاه را فرصتی مغتنم دانستیم تا با کارفرماهای زیر مجموعه در بخش‌های مختلف جلسات عملیاتی برای رفع مشکلات و موانعی که وجود دارد برگزار کنیم.

سپهری ادامه داد: همچنین با سایر پیمانکارانی که در بخش صنعت نفت فعالیت می‌کنند ، جلسات مشترکی برگزار خواهیم کرد که هدفمان استفاده حداکثری از سازندگان بومی و درون استانی است.

وی بیان کرد: جلسات مختلفی با کارفرماها در غرفه های مختلف مربوطه در نمایشگاه داریم که به موازات آن ، سازنده‌های کوچک و یا ناشناخته را بشناسیم و واحد کار گروه تامین منابع ما در این امر به ما کمک می کنند.

مدیر عامل شرکت توسعه پترو ایران ادامه داد: فهرست منابع را پس از شناسایی بررسی و تایید می‌کنیم تا از آن ها استفاده کنیم. ما به‌عنوان پیمانکار عمومی کارفرما داریم و مناطق نفت‌خیز به عنوان کارفرما باید تأیید نهایی را برای استفاده از سازنده‌ها و پیمانکاران کوچک را به ما بدهد.

سپهری با اشاره به غرفه داران در نمایشگاه صنعت نفت گفت: حضور سازندگان و پیمانکاران بومی و حتی غیر استانی در این نمایشگاه نشانه‌ای از تأیید اولیه این شرکت ها توسط شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است.

وی با اشاره به هدف از استقرار در نمایشگاه و برپایی عرفه، اظهار کرد: هدف اصلی ما از حضور در نمایشگاه جهت تعامل هرچه بیشتر با کارفرمایان و تعامل با سازندگان و پیمانکاران بومی است که اگر نمی‌شناسیم شناسایی و استفاده کنیم.

مدیر عامل شرکت توسعه پترو ایران با بیان اینکه دو تفاهم‌نامه با شرکت نفت خزر امضاء شد، تصریح کرد: در بخش نفت خزری در میادین سردار جنگلی، کارهای عملیاتی از جمله حفر چاه انجام‌شده ولی برای اینکه بتوانیم طولانی‌مدت روی آن کار کنیم به بررسی‌ و مطالعات مهندسی ریشه‌ای احتیاج است، زیرا فعالیت‌های نفت خزر در آب‌های عمیق است.

وی در ادامه گفت: به دلیل تجربیات شرکت توسعه پترو ایران در پروژه های دریایی ، با هماهنگی با مدیر عامل نفت خزری تفاهم‌نامه‌ای امضا شد. این تفاهم‌نامه قدم اول است و در آینده با مجوز شرکت نفت قادر به انجام پروژه های بیشتری خواهیم شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.