تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
8
فرماندار شهرستان کارون:

نیشکر نقش کلیدی در اشتغال منطقه دارد/ نگاه تخصصی و شایسته‌سالاری دکتر ناصری عاملی برای توسعه منطقه است

  • کد خبر : 9446
  • 28 اسفند 1400 - 10:15
نیشکر نقش کلیدی در اشتغال منطقه دارد/ نگاه تخصصی و شایسته‌سالاری دکتر ناصری عاملی برای توسعه منطقه است
امید جنوب - دکتر ناصری: هدف‌گذاری شرکت توانمندسازی روستاهای همجوار نیشکر است

فرماندار شهرستان کارون صنعت نیشکر را عامل ایجاد اشتغال و تولید پایدار در منطقه برشمرد و نقش این شرکت را در تحقق خودکفایی کشور در تولید محصولات استراتژیک مهم دانست.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، سعید کعبی فلاحیه در بازدید از کشت و صنعت دعبل خزاعی و شرکت خمیرمایه و الکل رازی به همراه مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، با بیان این مطلب، گفت: صنعت توسعه نیشکر همگام با تولید در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی نیز پیشرو بوده و مسئولانه تمام اهتمام خود را در توسعه مناطق پیرامونی که در آن فعالیت می‌کند، به کار گرفته است.

فرماندار کارون در ادامه، نگاه شایسته‌سالاری و تخصصی دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در به کارگیری نیروها و انتصاب مدیران ارشد این صنعت را ستود و حضور مدیران متخصص را عاملی برای پیشرفت بیشتر منطقه عنوان کرد.

در این بازدید، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، گزارشی از روند تولید محصولات، پروژه‌های محیط‌زیستی در دست اقدام و مسئولیت‌های اجتماعی کشت و صنعت دعبل خزاعی و شرکت خمیرمایه و الکل رازی ارائه کرد.

این دو شرکت زیرمجموعه توسعه نیشکر در محدوده شهرستان کارون با تولید شکر، خمیرمایه و الکل طبی و… توانسته‌اند در کنار تحقق اقتصاد مقاومتی، نقش مهمی را در اشتغال این منطقه ایفا کنند.

اخیرا نیز کشت و صنعت دعبل خزاعی همزمان با هفته منابع طبیعی، با پیوستن به پویش ایران سرسبز، در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و صیانت از محیط‌زیست، با کاشت نهال در ایجاد کمربند سبز شهرستان کارون مشارکت کرده است.

تاکید بر جذب و استخدام نیروهای بومی از طریق آزمون

دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در حاشیه بازدید از پروژه تغلیظ ویناس، به گام‌های محیط‌زیستی این شرکت اشاره کرد و دو پروژه کارخانه بازیابی گاز بیو دی‌اکسید کربن و سیستم تغلیظ ویناس شرکت خمیرمایه و الکل رازی را در این راستا برشمرد که در کنار صیانت از محیط‌زیست، موجب تولید محصولات جدید شده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود، جذب و استخدام جوانان بومی از طریق آزمون را اولویت اصلی این شرکت دانست و اظهار داشت که این روند هم به لحاظ اقتصادی و هم اجتماعی منافع مردم و شرکت را توامان تامین می‌کند.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در ادامه به رویداد گردشگری نیشکر اشاره کرد و توانمندسازی روستاهای پیرامون مثل روستای علوه و عطیش را از برنامه‌های این شرکت برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.