تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی:

نیشکر به همت کارگرانش از بحران خشکسالی گذر کرد/هر بحرانی در سایه سختکوشی نیشکری‌ها به فرصت شکوفایی بدل شده است  

  • کد خبر : 10713
  • 12 اردیبهشت 1401 - 11:51
نیشکر به همت کارگرانش از بحران خشکسالی گذر کرد/هر بحرانی در سایه سختکوشی نیشکری‌ها به فرصت شکوفایی بدل شده است  
امید جنوب _ مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، کارگران را سرمایه باارزش انسانی دانست که با همت و غیرت خود، شرکت را از بحران‌ها عبور داده و به تولید پایدار رسانده‌اند.

 به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر عبدعلی ناصری در مراسم گرامیداشت روز کارگر که امروز یکشنبه (۱۱ اردیبهشت) در کشت و صنعت نیشکر دهخدا برگزار شد، با بیان این مطلب، گفت: اگر صنعت نیشکر در سال گذشته توانست به سلامت از خشکسالی بی‌سابقه عبور کند، مرهون و مدیون تلاش و همت کارگران است که شبانه روز در سنگر تولید، جان‌فشانی کردند.

وی با بیان اینکه هر بحرانی در سایه سختکوشی این کارگران به فرصت شکوفایی تبدیل شده، گفت: دستیابی به رتبه‌های برتر استانی، ملی و همچنین کسب رکوردهای تولید، نتیجه اراده پولادین کارگران در گستره هشت کشت و صنعت و صنایع جانبی است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تحقق شعار سال را در گرو نقش‌آفرینی کارگران دانست و بیان داشت، در سال گذشته طرح‌های مختلف برای حمایت از قشر کارگر به اجرا در آمد و در سال جدید نیز این اقدامات با انسجامی بیشتر ادامه دارد.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با جمعیتی بالغ بر ۲۶ هزار نفر، یکی از بزرگترین شرکت‌های کارگری خوزستان است.این شرکت در سطح استانی و ملی توانسته به رتبه‌های برتر دست یابد. اخیرا نیز عنوان کارگر نمونه کشوری به پژوهشگر نیشکری تعلق گرفت.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10713

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.