تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8
با افزایش 7 درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز در ۶ ماهه نخست امسال؛

نیروگاه رامین اهواز ، سربلند در تابستان طاقت فرسای ۱۴۰۰

  • کد خبر : 3520
  • 03 مهر 1400 - 13:03
نیروگاه رامین اهواز ، سربلند در تابستان طاقت فرسای ۱۴۰۰
امید جنوب - خلیل محمدی مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز : این نیروگاه در شش ماهه نخست امسال 5 میلیون و 68 هزار و 127 مگاوات ساعت برق تولید کرده است که در مقایسه با نیمه نخست سال گذشته بیش از 7 درصد افزایش تولید برق داشته ایم.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : پس از تلاش نفسگیر متخصصین سختکوش نیروگاه رامین ، در گرمای بالای ۷۰ درجه محیط کاری ، شرجی و وجود ویروس کرونا ، تولید این نیروگاه در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰  بیش از  ۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است. 

مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز ضمن تقدیر از تلاش و همت والای همه کارکنان این نیروگاه در تحقق تولید و خدمت رسانی مستمر به مردم ، متوسط تولید لحظه ای این نیروگاه در شش ماهه اول امسال را ۲۳۳ مگاوات با روند افزایشی و میزان ساعت کارکرد واحدهای تولیدی در نیمه نخست سال جاری را نیز  ۲۱ هزار و ۷۲۸ ساعت با روند افزایشی نسبت به مدت مشابه سال قبل برشمرد.

وی تامین برق پایدار شبکه و خدمت رسانی مستمر به مردم را مهمترین رسالت این مجموعه تولیدی برق عنوان کرد و افزود: همواره همه تلاش خود را جهت دستیابی به اهداف و برنامه های تولیدی خود بکار می گیریم تا بتوانیم در انجام رسالت خود و خدمت رسانی به مردم عزیز سربلند باشیم . 

شایان ذکر است استان خوزستان بدلیل شرایط آب و هوایی گرم و استقرار صنایع بزرگ ، دومین استان پرمصرف انرژی برق پس از استان تهران است و نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و توانسته است پیک برق تابستان امسال را با وجود گرمترین تابستان دهه های اخیر و وجود ویروس کرونا با موفقیت سپری نماید و نقش همیشگی خود را که همانا تقویت ، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور در جهت خدمت رسانی به مردم است بخوبی ایفاء نماید.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3520

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.