تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
6

نورپردازی‌های نوین در اهواز برای استقبال از بهار

  • کد خبر : 9059
  • 14 اسفند 1400 - 22:16
نورپردازی‌های نوین در اهواز برای استقبال از بهار
امید جنوب _ معاون خدمات شهری شهردار اهواز گفت: در طرح استقبال از بهار نورپردازی‌های نوین برای اولین بار در اهواز اجرا می‌شود.

علی اصغر اسدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار امید جنوب ، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و فعالیت کارکنان در مناطق هشت‌گانه شهرداری، شهر اهواز سال آینده و در آستانه ورود به قرن جدید شاهد اتفاقات خوشایندی خواهد بود.

وی با بیان این‌که برای استقبال از سال نو فضاسازی‌های زیادی در حال انجام است، افزود: گل‌کاری گسترده به صورت فرش گل و باغچه گل و اجرای طرح خانه‌تکانی شهر با مشارکت شهروندان از جمله اقدامات شهرداری اهواز است.

معاون خدمات شهری شهردار اهواز با اشاره به مشارکت شهروندان طرح خانه‌تکانی شهر، گفت: در این ایام کارکنان شهرداری تلاش بیشتری خواهند کرد و شهروندان بیش از پیش مدیران، شهرداران و کارکنان شهرداری را در محلات خواهند دید.

وی تصریح کرد: رنگ‌آمیزی جداول و المان‌ها، تکمیل و رفع نواقص روشنایی پارک‌ها و میادین به صورت ویژه، بازسازی و بهسازی سرویس‌های بهداشتی سطح معابر عمومی و اجرای نورپردازی‌های نوین برای اولین بار در اهواز، همچنین دیوارنگاره‌هایی متناسب با هویت شهر اهواز از دیگر اقدامات شهرداری برای استقبال از بهار به‌شمار می‌رود.

اسدالهی ادامه داد: شهرداری اهواز برای هفته درختکاری مراسم ویژه‌ای اجرا خواهد کرد و نهال‌هایی با حضور افراد مختلف کاشته خواهد شد، البته یکی از مهمترین اقدامات شهرداری که بدون تعطیلی ادامه دارد، لکه‌گیری آسفالت معابر است که تا پایان سال ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9059

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.