تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
24
در رزمایش آغاز مجدد طرح شهید سلیمانی؛

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: بسیج هرجا ورود کند شگفتی ساز است

  • کد خبر : 1707
  • 24 مرداد 1400 - 14:13
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: بسیج هرجا ورود کند شگفتی ساز است
امید جنوب-نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان اینکه بسیج شکل گرفته از بدنه جامعه و مردم است گفت: مردم با تفکر بسیجی در صحنه‌های مختلف حضور داشته و این نهاد مبارک که در ایران شکل گرفته و حلقه مفقوده جهان است، در هر جا که ورود کند، می‌تواند شگفتی ساز باشد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد روز یکشنبه در آغاز رزمایش طرح شهید سلیمانی در مجموعه ورزشی شهید جهان آرا اهواز بیان کرد: حضور بسیج در ۴۲ سال گذشته در دوران دفاع مقدس و پس از آن در تمامی عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی موثر بوده و اکنون نیز در طرح شهید سلیمانی مانند این دوران‌های پر افتخار، بیش از گذشته تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اولویت کشور را مهار ویروس کرونا دانستند و بر بسیج همگانی تمامی دستگاه‌ها از جمله نیروهای مسلح تاکید داشتند و اکنون نیز نیروهای بسیجی و انقلابی به تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب بار دیگر به میدان آمده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ادامه داد: امید است بتوانیم از ظرفیت بسیج برای کمک رفع مشکلات کشور در شرایط بحرانی و به ویژه مهار ویروس کرونا استفاده کنیم و شرایط عادی را به جامعه بازگردانیم.  

نقش قرارگاه شهید سلیمانی در موج چهارم کرونا برجسته بود

استاندار خوزستان نیز در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران بیان کرد: نقش قرارگاه شهید سلیمانی در موج چهارم کرونا بسیار برجسته بود و نیروهای بسیج به کمک کادر بهداشت و درمان در مراحل قرنطینه بیماران کرونایی، شناسایی مبتلایان و محافظت از بیمارانی که زمینه داشتند، کمک فراوانی داشتند.

قاسم سلیمانی دشتکی افزود: اکنون در موج پنجم کرونا قرار داریم و جا دارد بار دیگر از مسوولان قرارگاه شهید سلیمانی و تک تک نیروهای بسیجی قدردانی کنیم که در این مرحله نیز به شکل وسیع‌تر به کمک مجموعه کادر بهداشت و درمان آمده‌اند.

وی بیان کرد: یک هزار و ۱۵۰ گروه در سطح خوزستان در طرح شهید سلیمانی پای کار آمده‌اند که بی شک نقش موثری در مهار ویروس کرونا خواهند داشت و نتایج آن را به زودی مردم استان احساس خواهند کرد.

گام پنجم طرح سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی با کمک وزارت بهداشت درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی به واکسیناسیون عمومی اختصاص دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1707

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.