تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
9
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان:

نظام جمهوری اسلامی از استحکام لازم برای مقابله با دشمنان برخوردار است

  • کد خبر : 9501
  • 03 فروردین 1401 - 12:12
نظام جمهوری اسلامی از استحکام لازم برای مقابله با دشمنان برخوردار است
امید جنوب، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: مردم مطمئن باشند نظام جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح ما بسیار قوی هستند و از استحکام لازم برای مقابله با دشمنان برخوردار هستیم.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایسنا، سردار حسن شاهوارپور امروز دوم فروردین ماه در حاشیه مراسم سالروز عملیات فتح المبین با تبریک سال نو، اظهارکرد: امروز سالگرد عملیات فتح المبین است. فتح المبین در تاریح یکم فروردین سال ۱۳۶۱ در منطقه عمومی غرب کرخه، رو به روی شوش، اندیمشک و دزفول انجام شد. عملیات بسیار بزرگ و یکی از چهار عملیات بزرگی بود که رزمندگان اسلام موفق شدند نیروهای بعثی را از خاک جمهوری اسلامی ایران بیرون کنند.

به گزارش ایسنا، وی افوزد: این عملیات همیشه باید یادآوری شود زیرا ما شهدای بزرگی را در این منطقه در راه اسلام از دست دادیم و تقدیم کردیم. امروز نیز با همت مردم شوش، مسئولان محترم و خادمان یادمان، برنامه خوبی برای تجلیل از ایثارگری شهدای والا مقام برگزار شد و یکی از موضوعات مختلف برای این مراسم این است که یادآوری کنیم رزمندگان اسلام با دست خالی در زمانی که حداکثر یک سال و نیم از عمر انقلاب اسلامی نگذشته بود، رزمندگان اسلام در این جبهه توانستند شکست مفتضحانه ای را به صدام تا دندان مسلح که ده ها کشور آن را پشتیبانی می کرد، تحمیل کنند.

 فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: امروز با افتخار بعد از ۴۲ سال  یاد آن دوران را گرامی می داریم و مردم مطمئن باشند نظام جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح ما بسیار قوی هستند و از استحکام لازم برای مقابله با دشمنان برخوردار هستیم. البته باید از راهی که شهدا رفتند استعانت بگیریم و با وحدت، برادری، یکدلی و همراهی و همه آن چه می تواند اقتدار ما و حضور مردم را در صحنه بیشتر کند از شهدا یاد بگیریم زیرا شهدا در این جبهه از همه اقوام و نیروهای مسلح مقابل دشمن واحد بودند و امروز نیز ما باید یک زبان و یک دل مقابل دشمن واحد بایستیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9501

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.