تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
4

نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با رؤسای دستگاه های حفاری شرکت

  • کد خبر : 851
  • 11 مرداد 1400 - 13:14
نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با رؤسای دستگاه های حفاری شرکت
امید جنوب - مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در نشستی صمیمانه با رؤسای دستگاه های حفاری این شرکت دیدار و به گفت و گو نشست.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، دکتر حمیدرضا گلپایگانی که با رعایت شیوه نامه  های بهداشتی به منظور تبیین برنامه‌ها، تشریح فعالیت‌ها و استماع نظرات و دیدگاه‌های رؤسای دستگاه های حفاری مستقر در مناطق عملیاتی  برگزار شد،  از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مسئولان عملیاتی قرار گرفت.

 وی در این نشست هم اندیشی چهره به چهره پس از شنیدن صحبت‌های تعدادی از حاضران به پرسش های آنان پیرامون مسائل مختلف،  تامین امکانات و نیازها، موارد حقوقی شرکت، مطالبات پیمانکاران، حقوق و دستمزد کارکنان و  طرح طبقه بندی مشاغل پاسخ داد و با توجه به طرح هر موضوع دستور پیگیری و حل مشکلات را صادرکرد.

گلپایکانی هم افزایی، انسجام و همیّت سازمانی و احساس مسئولیت را از ضرورت های دستیابی به اهداف شرکت عنوان کرد و گفت: همه وظیفه داریم تا در راستای پیشبرد و تحقق اهداف کلان شرکت  تلاش مضاعف  کنیم و لازمه آن ، افزایش بهره‌وری، کسب درآمد، نظم و انضباط کاری، بهینه سازی و کنترل هزینه ها و جلوگیری از وقفه در کار است.

مدیر عامل ،  رؤسای دستگاه های حفاری  را افسران خط مقدم تولید دانست و افزود : کار حفاری سخت، پیچیده و با ریسک بالاست بنابر این در گردش مته استفاده از کارکنان توانمند، متخصص و با تجربه به منظور جلوگیری از وقفه های عملیاتی و حفظ سرمایه های ملی از ضروریات است و باید به جّد دنبال شود.

 وی شرکت ملی حفاری ایران را سرمایه ملی و متعلق به آحاد جامعه عنوان و اظهار کرد : منابع انسانی بزرگترین سرمایه سازمان است  و استمرار مطلوب فعالیت‌های شرکت با بهره وری مناسب و پاسخگو در مقابل برنامه های صنعت نفت را از دغدغه های اصلی مدیریت عنوان کرد.

گلپایگانی همچنین از تشکیل کارگروهی با مشارکت مدیرعامل، معاون مدیرعامل در عملیات حفاری، مدیران عملیاتی و شماری از رؤسای دستگاه های حفاری خبر داد و گفت: این کارگروه هر ۴۵ روز در جلسات تخصصی مسائل و مشکلات مرتبط با بخش عملیات و کارکنان را بررسی و در مورد آن تصمیم گیری خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=851

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.